هفته بیست و پنجم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 29 January 2016
در این هفته از مسابقات 57 راس اسب در هفت دور مختلف در مسافت های 1700، 1550 و 1000متر رقابت کردند و در دور اول در گروه اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 36 تا 46 امتیاز اسب های عقاب صحرا 2 ، قره گوز و گل تکه به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب های دو خون دوساله نبرده برگزار کننده دور دوم این هفته از مسابقات بودند که در پایان اسب فدرال اول شدو اسب های توربو و ایلدرم سروین دوم و سوم شدند و در گروه اسب های دوخون سه تا چهارساله صفر تا 2 امتیاز در دور سوم نیز اسب های پراغی ، فرام و بولت عناوین برتر را تصاحب کردند.
دور چهارم هفته بیست و پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد مخصوص اسب های تروبرد داخلی دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود که در پایان اسب جنی بست زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او نیز اسب های ارس و کرایس لر دوم و سوم شدند و در دور پنجم درگروه اسب های دو خون دو ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب های گالان ، تاروک و جان کازاوی حائز مقام برتر شدند.
در دور ششم این هفته از مسابقات، اسب های تروبرد داخلی سه ساله 36 تا 44 امتیاز رقابت کردند که در انتها اسب های کاواکووا ، الیسا و چرچیل به ترتیب اول تا سوم شدند و در گروه اسب های ترکمن دو ساله 8 تا 14 امتیاز در دور هفتم نیز اسب های ملک روشن ، آی ناز بجنورد و قابوس زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 483 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر اهدا شد.
مسابقات اسبدوانی کورس در شهرستان گنبدکاووس همه ساله در دو فصل بهار و پاییز و در دو روز پایانی هر هفته برگزار می شود و از معتبرترین مسابقات در نوع خود در سطح کشور محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار