کد خبر: ۱۷۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 02 February 2016
تابناک: استاندار گیلان از افتتاح 70 واحد آموزشی این استان تا پایان سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمادین مدارس گیلان در بخش سنگر، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم جامعه پیشرفت کند باید به دنبال مدارس و دبستان‌ها برویم و مهارت، خلاقیت و پرسشگری را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان در راستای گسترش مهارت و خلاقیت در جامعه حرکت می‌کند، افزود: در دولت تدبیر و امید 256 مدرسه با یک‌هزار و 128 کلاس درس با هزینه 130 میلیارد تومان در گیلان ساخته شده است.

استاندار گیلان به خاطره تلخ آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در 20 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در بدو ورود به گیلان خاطره تلخ آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در بیست سال پیش برای بنده زنده شد.

وی با تأکید بر ضرورت استانداردسازی تاسیسات گرمایشی مدارس گیلان، گفت: تأکید ما استانداردسازی مدارس بود و در مدت حضورم در گیلان تعداد 4 هزار و 900 کلاس درس با 34 میلیارد تومان هزینه استانداردسازی گرمایشی شده است.

نجفی از افتتاح 70 واحد آموزشی گیلان تا پایان سال 95 در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث این تعداد پروژه در دولتی که به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه و قیمت پایین نفت با کمبود اعتبارات مواجه بود، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سخت‌ترین شرایط مالی را داشت، یادآور شد: در چنین شرایطی تلاش‌ها برای ارائه خدمات بهینه متوقف نشد و هر روز شاهد افتتاح طرح‌های مهم در گیلان و نقاط مختلف کشور هستیم.

استاندار گیلان از تلاش‌های مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس این استان قدردانی کرد و یادآور شد: این نهاد عملکرد خوبی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار