فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به ناامنی های موجود در کشور همسایه، مرزی بودن و تنوع قومی و مذهبی در این استان گفت: در سایه تلاش مرزبانان و همکاری مطلوب مردم مرزهای این استان اکنون در امنیت کامل است.
کد خبر: ۱۷۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 08 February 2016
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به ناامنی های موجود در کشور همسایه، مرزی بودن و تنوع قومی و مذهبی در این استان گفت: در سایه تلاش مرزبانان و همکاری مطلوب مردم مرزهای این استان اکنون در امنیت کامل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ منوچهر امان اللهی روز دوشنبه در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح پاسگاه سید سهراب محله قصرجدید قصرشیرین با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز همه شاهد هستند با وجود ناامنی ها و چالش هایی که در کشورهای دیگر وجود دارد امنیت مطلوبی در کشور ما حاکم است.

وی اظهار داشت: امنیت موجود در مرزهای کشورمان مرهون هدایت ها و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش شبانه روزی مرزبانان و همکاری مطلوب مردم است.

وی بیان کرد: امنیت پایه همه امور است که اگر اشکالی در آن باشد همه حوزه ها در دو بخش فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد و انجام همه امور دچار وقفه می شود.

وی اظهار کرد: امنیت یک تولید جمعی است که بخش عمده آن به ویژه در حوزه نظم و برقراری امنیت اجتماعی توسط ماموران خدوم نیروی انتظامی محقق می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با هوشیاری و پای کار بودن پلیس و مجموعه انتظامی کرمانشاه و همکاری و هم افزایی مردم نرخ جرائم خشن که در برخی از استان های دیگر وجود دارد در این استان بسیار پایین است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: با تلاش و کوشش و اقدامات مختلف صورت گرفته در دو سال پیاپی وقوع جرائم در این استان افزایش نداشته است بگونه ای که در بحث جرایم و تصادف رانندگی با کاهش و در حوزه کشفیات افزایش داشته ایم.

سردار سرتیپ امان اللهی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم و انجام وظیفه تنها وظیفه نیروی انتظامی است و مجموعه انتظامی با تمام توان خود برای مقابله با برهم زنندگان امنیت عمومی در جامعه در تلاش است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه زلزله ای ویرانگر برای غرب و نظام سلطه بود و باعث بیداری اسلامی در منطقه شده است.

سرهنگ عنایت فلاحی در ادامه از همکاری مسئولان شهرستان با مجموعه انتظامی تقدیر کرد و گفت: نیروهای مسلح دژ نفوذ ناپذیر در مقابل بدخواهان انقلابند.

وی اظهار کرد: حافظان نظم و امنیت برترین خدمت را در برقراری آن در جامعه برعهده دارند و مهمترین وظیفه آنها ایجاد امنیت برای مردم و ناامن کردن فضا برای برهم زنندگان امنیت در جامعه است.

وی اضافه کرد: عزت، اقتدار و هوشیاری از مهمترین ویژگی های نیروی انتظامی است که در راه برقراری امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

این مقام مسئول گفت: در حوزه امنیت اجتماعی با تلاش و عزم پلیس شاهد کاهش 30 درصدی سرقت و افزایش 11 درصدی کشفیات در سالجاری در مقایسه باسال ماقبل آن در قصرشیرین بوده ایم.

وی همچنین از آمادگی پلیس با توجه به ماموریت حساس آن در برقراری و تامین نظم و امنیت انتخابات در ایام برگزاری این رویداد مهم در شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی ایجاد و برقراری نظم و امنیت عمومی در روز برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

در هشتمین روز از بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ساختمان پاسگاه انتظامی سید سهراب در محله قصرجدید قصرشیرین روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساختمان پاسگاه انتظامی سید سهراب قصرشیرین با 300 متر زیربنا و با صرف پنج میلیارد و600 میلیون ریال اعتبار در دو هزار و 800 مترمربع زمین احداث شده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار