فرمانده انتظامي استان از عمليات شناسايي و دستگيري باند 3 نفره مواد مخدر و کشف 70 کيلو ترياک در نايلون هاي خيار خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 18 February 2016
فرمانده انتظامي استان از عمليات شناسايي و دستگيري باند 3 نفره مواد مخدر و کشف 70 کيلو ترياک در نايلون هاي خيار خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبري پليس سردار منوچهر امان اللهي با اعلام اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي به صورت باندي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ضمن شناسايي قاچاقچيان موادمخدر و اعضاي اصلي اين باند،دريافتند، متهمان قصد دارند يک محموله ترياک را با استفاده از يک دستگاه خودرو کاميون در پوشش بار خيار از استان هاي شرقي وارد استان کرمانشاه کنند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات فني و اطلاعاتي پليس براي شناسايي و توقيف خودرو، از هماهنگي هاي قضائي در اين ارتباط خبر داد و افزود: ماموران با شناسايي خودروي مورد نظر و تعقيب و مراقبت از آن، سرانجام اين خودرو را هنگام ورود به ميدان تره بار شهر کرمانشاه متوقف کردند.

سردار امان اللهي اظهار داشت: ماموران در بازرسي از اين کاميون که حامل بار خيار بوده موفق شدند، 70کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه اي در بين بار جا سازي شده بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامي کرمانشاه با اشاره به دستگيري سه نفر متهم در اين خصوص گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي داده شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
بی گناه است این راننده بخدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار