کد خبر: ۱۸۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 22 February 2016
نشست خبری فهرست انتخاباتی صدای ملت با حضور علی مطهری، علیرضا محجوب و محمدحسن غفوری‌فرد برگزار شد. در ابتدای این نشست علی مطهری در توضیحاتی درباره انگیزه انتشار فهرست صدای ملت برای انتخابات مجلس گفت: آنچه در فضای سیاسی ما رواج دارد دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی است و علت اصلی انتشار فهرست صدای ملت این بود که احساس کردیم نقاط ضعفی در هر دو جریان وجود دارد.

وی افزود: اصولگرا‌ها به مساله حقوق شهروندی و آزادی بیان و به طور کلی آزادی‌های سیاسی توجه کافی ندارند و آسیب‌هایی به کشور زده‌اند و اصلاح‌طلبان نیز در مسائل فرهنگی گاهی بیش از حد با تسامح و تساهل رفتار می‌کنند؛ ما با انتشار فهرست صدای ملت تلاش داریم این نقاط ضعف را جبران کنیم و همزمان نقاط قوت هر دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را در دستور کار خود قرار دهیم.

 نامزد انتخابات مجلس در حوزه تهران ادامه داد: احساس کردیم انحصار در دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی الزامی نیست و نیاز به آغاز به کار جریان سومی است و بر این اساس نامزدهای مورد نظرمان را در تهران و برخی شهرستان‌ها معرفی کردیم. مطهری خاطرنشان کرد: ما هیچ تعصب گروهی و جناحی خاصی نداریم و از هیچ کدام از اعضای لیست ۳۰ نفره صدای ملت هیچگونه تعهدی نگرفتیم و میثاق‌نامه‌ای نداشتیم و معتقدیم همه آزادند علاوه بر فهرست صدای ملت در هر فهرستی که تمایل دارند حضور داشته باشند.

در ادامه محمدحسن غفوری‌فرد نیز در سخنانی درباره حضور صدای ملت در انتخابات مجلس اعلام کرد: تذکر کاندیدا‌ها و لیست‌های انتخاباتی هم به انتخاب اصلح از سوی مردم یاری می‌رساند و هم سطح مشارکت را بالا برده و فضای کشور را انتخاباتی‌تر می‌کند.

علیرضا محجوب دیگر نامزد انتخابات مجلس که علاوه بر حضور در لیست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان در فهرست صدای ملت نیز قرار دارد هم با بیان اینکه علی مطهری از ابتدا سنگ زیرین آسیاب صدای ملت بوده است، یادآور شد: همگی شاهد بودیم که آقای مطهری بیش از همه بر سر شعار‌ها و مواضع خود ایستادگی کرد و در این راستا هزینه بسیاری داد و از انواع تهمت‌ها، اتهام‌ها، تهدید‌ها و توهین‌ها نترسید و هر اتفاقی را تحمل کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار