مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از پیش‌فروش بلیط‌ اتوبوس‌ ایام نوروز از 11 اسفندماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 04 March 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از پیش‌فروش بلیط‌ اتوبوس‌ ایام نوروز از 11 اسفندماه در استان خبر داد.

به گزارش فارس، نصرت‌الله حیدری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به آمادگی کامل ناوگان مسافربری در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیشفروش بلیط‌ اتوبوس‌های بین شهری از 11 اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت معاینه فنی خودروها در بحث سلامت و نظارت اظهار کرد: در بحث تعداد مراکز امداد جاده‌ای امسال نظارت بیشتری صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با بیان اینکه مسیرها تعریف شده است تا خدمات تعمیر خودروها به خوبی در ایام تعطیلات صورت گیرد، افزود: در بحث کاروان راهیان نور باید ناوگان حرفه‌ای وارد عمل شود و نظارت حرفه‌ای نیز روی آنها صورت گیرد.

حیدری با بیان اینکه مراکز مدیریت راه‌ها به عنوان مراکز مدیریت حمل و نقل مشخص شده است، اضافه کرد: در حوزه راهداری، 35 اکیپ با 258 عدد ماشینآلات راهسازی فعالیت شبانه‌روزی در ایام نوروز خواهد داشت.

وی از وجود 10 اکیپ تعمیراتی سیار در حوزه راهداری خبر داد و تصریح کرد: چند دستگاه خودرو برای انجام گشت‌های نامحسوس در اختیار پلیس‌راه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ادامه داد: در ترمینال اتوبوس‌ها نیز شرایط اسکان مسافران ایجاد شده است تا در صورت بروز مشکلات جوی از چنین مکان‌هایی استفاده شود.

حیدری با اشاره به نصب بنر در خصوص استفاده مسافران از راهدارخانه‌ها به عنوان نمازخانه گفت: بازدید از نمازخانه‌ها آغاز شده است و تا قبل از تعطیلات نوروز این کار در دو نوبت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقرار واحد سیار سوخت بنزین در غار علیصدر در حال انجام است، گفت: از سوی شرکت گاز مقرر شده است که بدهی جایگاههای سوخت CNG فعلاً اعمال نشود تا آنها در ایام تعطیلات نوروز فعالیت داشته باشند.

این مسئول با اشاره به استقرار اتوبوس اتاق عمل در ورودی شهر همدان به صورت آمادهباش، خواستار دایر شدن مراکز شعب کشیک و مراکز پرداخت خسارت بیمه‌ای شد و افزود: شرکت‌های بیمه‌ای به جز بیمه دانا تاکنون پاسخگو نبودند و باید مشکلات بیمه‌ای خودروها رفع شود.

حیدری خاطر نشان کرد: در صورت لزوم ممنوعیت تردد کامیون‌ها را در ایام نوروز خواهیم داشت.

فرماندار ویژه ملایر نیز با بیان اینکه طرح استقبال از بهار به منظور ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری آغاز شده است، گفت: این طرح از پنجم اسفندماه آغاز شده است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه در ایام نوروز اشیای باستانی ارگ نوشیجان و تپه پری به صورت امانی در موزه لطفعلی در معرض دید مسافران قرار خواهد گرفت، افزود: توجه به اسکان مسافران به دلیل موقعیت مسافرپذیری شهرستان ملایر حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در مدرسه‌های شبانه‌روزی و سوئیت خانه معلم به اندازه یک‌هزار نفر ظرفیت اسکان ایجاد شده است، اضافه کرد: در صورت نیاز از خوابگاه دانشجویی، اماکن ورزشی و مکان‌هایی که در اختیار اوقاف است برای پذیرش مسافران استفاده خواهیم کرد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با ظرفیت موجود پیش‌بینی پذیرش سه هزار مسافر را داریم، تصریح کرد: امیدواریم استقبال خوبی از مسافران نوروزی داشته باشیم، البته در روز نخست عید اهدای سوغات ملایر و گل را به مسافران در برنامه داریم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار