امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فعالان عرصه فرهنگ و هنر باید مراقب تهاجم فرهنگی پیچیده غرب و دشمنان در سال جدید باشند.
کد خبر: ۱۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 07 April 2015

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در نشستی با مدیران و مسوولان فرهنگی و هنری استان با اشاره به این که جامعه فرهنگ و هنر سند افتخاری برای استان است افزود: همه باید برای سربلندی و موفقیت این بخش تلاش کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سال همدلی و همزبانی باید در جامعه فرهنگ و هنر نیز تحول عظیم ایجاد کند بیان کرد: جامعه فرهنگ و هنر یک ابزار مسلم برای ایجاد همدلی و همزبانی است و امیدوارم فعالان این عرصه تاثیرات خود را در جامعه درک کرده باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این نشست گفت: امسال نیز همچون سال گذشته شعار سال معیار کار جامعه فرهنگ و هنر استان خواهد بود.

سیدناصر اسحاقی افزود: جامعه فرهنگ و هنر استان در مسیر تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت حرکت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی و تلاش های صادقانه مجموعه دلسوز فرهنگ و هنر استان در سال گذشته توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جزو 10 اداره کل برتر کشور انتخاب شده گفت: این موفقیت در سایه تلاش مجموعه فرهنگ و هنر استان حاصل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار