تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
آقای سعیدی پور یکی دیگر از مسافران نوروزی اهل ایذه که خود و خانمش فرهنگی بودند هم به خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد،گفت:
کد خبر: ۲۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 23 March 2016
همزمان با تعطیلات نوروزی و اوج گرفتن سفرهای هموطنان به نقاط گردشگر پذیر و دیدنی کشور شهرستان چرام شاهد حضور گسترده ی هموطنان از سراسر کشور است.
به گزارش  تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مسافران نوروزی که به شهر چرام وارد شده اند با توجه به بارشهای اخیر در این شهر غافلگیر شده و برخی از این گردشگران ضمن اعلام خوشحالی از سفر به این منطقه به دلیل طبیعت زیبا و استثنایی آن از بارش هایی که در این شهر شاهد آن بودند ابراز تعجب می کردند.
آقای زهیری که از هموطنان عرب زبان و اهل خوزستان بود در حالی که در حال پوشیدن چادر بر روی خودروی خود بود گفت:این طبیعت برایم حیرت آور است و فکر نمی کردم که چنین طبیعتی در نزدیکی استان خوزستان باشد. این هموطن از بارش های شدید هم متعجب شده بود و می گفت تا بحال همچنین بارشی را ندیده است.
این هموطن گفت ابتدا کمی ترسیدیم اما بسیار شکر خداوند کردم از این همه بارش.
زهیری می گفت زنگ زدم به اقوام و دوستان و گفته ام که به چه جای زیبایی آماده ام و از توصیف هایی که برای آنها در خصوص این منطقه کردم بسیار مشتاق به آمدن به این شهرستان بودند.
آقای سعیدی پور یکی دیگر از مسافران نوروزی اهل ایذه  که خود و خانمش فرهنگی بودند هم به خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد،گفت:من خودم لر هستم و برایم مناظر طبیعی اهمیت فوق العاده ای دارد اما حقیقتا این باغ(چشمه بلقیس که خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد آنجا در حال تهیه گزارش بود)برای من منظره ای را نمایان کرد که تا بحال تجربه نکرده بودم.
آقای سعیدی پور که دکترای تاریخ داشت از خبرنگار ما سوالاتی در زمینه تاریخ این باغ و دیگر مسائل مربوط به شهرستان چرام می پرسید که نشان از هدفدار بودن گردش های این فرهنگی هموطن داشت.
سعیدپور هم که از بارش شدید باران غافلگیر شده بود به همراه خانمش به یکی از چادرهای خدماتی پناه برد.
واما واقعا بارش های این روز حیرت آور بود به گونه ای که همه را غافلگیر کرد.
خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد با مراجعه به مسئولین مرتبط با گردشگران و سفرهای نوروزی که در محل باغ چشمه بلقیس در حال خدمات رسانی بودند از آنها در خصوص اتفاقات احتمالی برای گردشگران و مسافران نوروزی پرسید که الحمدالله هیچ گونه اتفاقی نیفتاده بود و مردم و مسافران پس از پایان بارش ها گشت و گذار خود را از سر گرفتند.
تصاویر  مربوط به بارش ها:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
واقعا چرام یکی از مناطق زیبا ودیدنی است که طبیعتی بسیار دل انگیز و روح نواز دارد .جا دارد مسئولین تلاشهای بیشتری درجهت توسعه زیر ساختهای گردشکری در این شهرستان گردشگر پذیر داشته باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار