رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران خواستار توقف هزینه‌های غیرمرتبط با مأموریت‌های شهرداری تهران در سال اقتصاد مقاومتی شد و گفت: به عنوان مثال چه نیازی بود که شهرداری به مردم سفره هفت‌سین هدیه کند؟
کد خبر: ۲۰۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 05 April 2016
پرویز سروری در جریان دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: برخی هزینه‌ها در حوزه مأموریت‌های غیرمرتبط به شهرداری در حالی انجام می‌شود که پیمانکاران مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و از این بابت مشکل جدی دارند.

وی تأکید کرد: شهرداری در سال جاری باید تمام هزینه‌های غیرمرتبط را حذف کند.

سروری در بخش دیگری از سخنانش از واگذاری هزار هکتار از اراضی سبز واقع در ضلع شمالی بزرگراه شهید بابایی در امتداد بوستان یاس خبر داد و گفت: این اراضی توسط نهادها و ارگان‌ها به شهرداری واگذار شد.

وی از اقدامات ستادهای گردشگری در شهر تهران طی ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: اقدامات مفید و موثری برای بهره مندی از جاذبه‌های گردشگری تهران در نوروز صورت گرفت.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به خبری که امروز منتشر شده است گفت: در خبرها آمده دولت مجوز واردات برخی کالاهای لوکس از جمله خودروهای لوکس را صادر کرده است که این امر با بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مغایر است.

عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز، در تذکری از شنیده‌های خود مبنی بر واگذاری موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی سخن گفت و اظهار کرد: موزه هنرهای معاصر گنجینه ملی کشور ما است و تابلو‌هایی در آن وجود دارد که میلیاردها تومان ارزش دارد بنابراین نباید آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی به مشکلات مالی بنیاد رودکی نیز اشاره کرد و گفت: این بنیاد در تأمین هزینه‌های خود بعضاً با مشکل مواجه می‌شود و حتی اغلب در اجرای ارکستر سمفونیک که خود نیز دچار مشکل است و به دلیل مسائل مالی بعضاً از حتی لغو آن را پیگیری کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از رئیس جمهور درخواست کرد از این واگذاری جلوگیری کند تا حتی شایعه آن نیز دیگر به گوش نرسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار