مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان گفت: ٣٠ تيرماه، آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي در استان همدان است.
کد خبر: ۲۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 13 April 2016

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان گفت: ٣٠ تيرماه، آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي در استان همدان است.

به گزارش ايرنا، فاضل عبادي افزود: جشنواره دوبيتي و رباعي رضوي مردادماه امسال، همزمان با دهه كرامت با حضور شاعران برجسته كشور در همدان برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه فراخوان اين جشنواره آبان ماه سال گذشته منتشر شد، افزود: علاقمندان مي‌توانند براي شركت در جشنواره و ارسال آثار به دبيرخانه، از طريق پايگاه اينترنتي http://hamedan.shamstoos.ir اقدام كنند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان با تأكيد بر اينكه در چهاردهمين دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) ثبت نام و ارسال آثار به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود، تصريح كرد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت فوق فرم مربوط به شركت در جشنواره را تكميل و ارسال كنند.

عبادي خاطرنشان كرد: براي پيشگيري از بروز هرگونه مشكل، فيلم آموزشي ثبت‌نام الكترونيكي نيز در اين سايت بارگذاري شده است.

وي در پايان اظهار كرد: جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي ٢٠ مردادماه ٩٥ با حضور مهمانان كشوري در همدان برگزار مي‌شود.

** كتاب زمزمه هاي خورشيد 2 در همدان رونمايي مي شود

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان گفت: از كتاب « زمزمه‌هاي خورشيد ٢ » در مراسم اختتاميه جشنواره ملي شعر دوبيتي و رباعي رضوي رونمايي مي‌شود.

عبادي عنوان كرد: اين كتاب شامل اشعار برگزيده ٣٥ شاعر حوزه رضوي است كه سال گذشته در جشنواره ملي دوبيتي و رباعي همدان شركت كرده بودند.

وي تاكيد از صحبت‌هاي خود درباره برگزاري جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي در همدان گفت: اين جشنواره به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و همزمان با دهه كرامت، در همدان برگزار خواهد شد.

عبادي گفت: گردآوري اشعار اين كتاب توسط منيژه حيدرپور و خوشنويسي آن توسط مصطفي اسدي، از خوشنويسان برجسته همداني انجام شده است.

وي افزود: نخستين جلد اين كتاب مردادماه سال ٩٤ منتشر و در مراسم اختتاميه جشنواره دو بيتي و رباعي رضوي رونمايي شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار