توصیه موسوی به فیضی
کسی که از عارف یزدی و مرعشی کرمانی برای رای گرفتن از مردم اردبیل کمک بگیرد ، با اشاره انگشت آنها در مجلس نشست و برپا خواهد کرد و نمی تواند برای گرفتن حق اردبیل حرفی در مقابل آنها داشته باشد اما من سید کاظم موسوی فرزند اردبیلم و استقلال خود را ...
کد خبر: ۲۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 27 April 2016

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در همایش عظیم و کم سابقه هواداران خود در مسجد قدس سخنرانی قابل تاملی انجام داد که بازتاب وسیعی در سطح رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت. استقبال مردم از مراسم سخنرانی موسوی به اندازه ای بود که علاوه بر پر شدن ظرفیت مسجد قدس ، بسیاری از حضار نیز در داخل و خارج از مسجد سرپا ایستاده بودند.

در این مراسم سید کاظم موسوی با انتقاد از بسیج شدن برخی مدیران دولتی درحمایت از رقیبش گفت: استاندار اردبیل به جای جانبداری از یک فرد خاص در انتخابات و تبدیل اردبیل به استان باجناق ها، به فکر مگاپروژه های وعده داده شده به مردم باشد.

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

(بیرون مسجد قدس حین سخنرانی موسوی)

تبدیل اردبیل به استان باجناق ها

موسوی با بیان اینکه اکثر وعده های استاندار اردبیل در مورد مگاپروژه ها عملا به جایی نرسیده است و جوانان تحصیلکرده مردم بیکارند گفت: در عوض شاهدیم که استاندار اردبیل به هر کدام از باجناق های بازنشسته و اطرافیان خود پست عطا کرده است.

موسوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در حالی که صدها جوان این استان بیکار هستند ، استخدام‌های غیرمنطقی اطرافیان و به کارگیری نیروهای بازنشسته بزرگترین خیانت به مردم این استان است.

وی تصریح کرد: ‌در حالی که جوانان این شهر در آتش بیکاری، عدم اشتغال و نبود درآمدهای مکفی می‌سوزند، نباید با جناح‌بازی و حزب‌گرایی وقت خودمان را تلف کنیم، بلکه باید با تأکید بر اصول و ارزش‌های اسلامی سعی در رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

سید کاظم موسوی بر ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها نظیر راه‌‌آهن اردبیل در مجلس آینده تأکید کرد و ادامه داد: در سه سال اخیر دولت تدبیر و امید و مسئولان این استان به ویژه شخص استاندار کار خاصی انجام نداده اند و خبری از نتیجه‌بخش بودن مگاپروژه‌ها نیست.

از وزیر کشور درخواست بازرس ویژه کردم

کاندیدای مجلس دهم در ادامه سخنان خود گفت: بنده در نشست و مکاتباتی که با وزیر کشور داشتم قرار شد بازرس ویژه‌ای را برای انتخابات اردبیل، نیر، نمین و سرعین اعزام کنند تا در فضای عادلانه و بی‌طرفانه مسئولان انتخابات 10 اردیبهشت ماه برگزار شود و بار دیگر هشدار می‌دهم که استاندار اردبیل، فرماندار و مشاوران و مدیران کل از دخالت در عرصه انتخابات به نفع کاندیدای خاص پرهیز کنند.

وی گفت: به نظر می‌رسد برخی از مدیران کل و مشاوران استاندار با اهداف جناحی حتی در جلسات کاندیدای رقیب حضور پیدا کردند که امیدواریم عتاب و خطاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان مورد توجه مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین قرار گیرد.

موسوی بیان کرد: این عیب است که یک مسئولی بخواهد با طرفداری از یک کاندیدای خاص در عرصه انتخابات ورود پیدا کرده و یا در حق‌الناس مردم خیانت کند در حالی که برگزاری همایش‌ها برای بخشداران و دهیاران با هدف ورود مستقیم به عرصه انتخابات و حمایت از رقیب اصلاح‌طلب ما جای تاسف دارد.

موسوی تصریح کرد: بنده هیچ‌ وقت از اعتقادم که حمایت از نیروهای ارزشی و در مسیر ولایی بودن است دست برنمی‌دارم و همواره سعی کردم به عنوان یک نیروی اصولگرا و ارزشی در صحنه‌های مختلف حاضر باشم.

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

اگر سندی برای تخریب هایتان داشتید ارائه می کردید

کاندیدای اصولگرای مجلس دهم با انتقاد از برخی تحقیرها و توهین‌ها از سوی رقیب در صحنه انتخابات، بیان کرد: مظلومیت تا کی ؟ ما بدون گناه در این شهر محکوم به برخی اختلاس‌ها و مفاسد شده‌ایم در حالی که در این قضایا با هوشیاری دادستانی، عوامل پشت پرده بدگویی‌ها و شایعه‌پراکن‌ها دستگیر شده و همه به مظلومیت و پاکی ما پی بردند.

وی تصریح کرد: کسانی که ایمان خود را زیر پا گذاشته و در این چند سال دانسته و ندانسته تهمت زده اند اگر سندی داشتند تا به حال باید به دستگاه قضایی ارائه می دادند نه اینکه برای تخریب بنده سربرگ قوه قضائیه را جعل و از آن سوء استفاده می کردند.

رقیب بنده بجای افراد غیرموجه از مردم رای بخواهد

موسوی خطاب به رقیب خود اضافه کرد: به جای دعوت از اصلاح‌طلبان تندرو و چهره‌های غیر موجه بهتر است درد مردم را بشنویم و حمایت را از مردم بخواهیم. کسی که از عارف یزدی و مرعشی کرمانی برای رای گرفتن از مردم اردبیل کمک بگیرد ، با اشاره انگشت آنها در مجلس نشست و برپا خواهد کرد و نمی تواند برای گرفتن حق اردبیل حرفی در مقابل آنها داشته باشد اما من سید کاظم موسوی فرزند اردبیلم و استقلال خود را چه در حمایت از دولت و چه در انتقاد به جا از دولت و دفاع از حقوق مردم و حریم ولایت حفظ خواهم کرد.

وی با یادآوری حمایت های جانانه خود از علی دایی در مجلس هشتم و جلوگیری از رای آوردن علی آبادی وزیر پیشنهادی دولت احمدی نژاد به همان دلیل ادامه داد: من در همان زمانی که در مجلس بودم با طرح دولت احمدی نژاد برای انتقال آب کشاورزان دشت مغان به استانها همجوار مخالفت کردم زیرا بنده با هیچ مدیر و مسئولی عقد اخوت نبستم و تنها به فکر خدمت صادقانه به مردم و دفاع از حقوق آنها بوده ام و در رابطه با این دولت هم تنها خواست و حقوق مردم را ملاک قرار خواهم داد.

موسوی با انتقاد شدید از استاندار و فرماندار اردبیل که اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت نکرده و امکانات دولتی را پای کاندیدای مورد نظر خود ریخته اند، یادآور شد: اگر از این اقدامات خود دست نکشند در مسجد سرچشمه یا عالی‌قاپوی اردبیل همه چیز را افشا می‌کنم.

موسوی عنوان کرد: رقیب ما بهتر است اتکایش به مردم باشد، چراکه وابستگی به جریان‌ خاصی از اصلاح‌طلبان و تندروها هیچ نتیجه‌ای جز عدم رغبت مردم را به همراه ندارد.

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

دعوت مجدد از فیضی برای مناظره

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر فیضی را به مناظره دعوت کرد و گفت: منطقا این مناظره نه در دانشگاه آزاد که محل کار شماست بلکه باید در دانشگاهی بی طرف مانند دانشگاه سراسری محقق اردبیلی انجام شود و بنده اکنون نیز با تمام وجود آماده حضور در این مناظره هستم و از یک هفته قبل آن را به صورت کتبی و شفاهی اعلام کرده ام و منتظر شکسته شدن سکوت رقیب محترم بنده در خصوص تمایل به شرکت در مناظره هستم.

توجه به معیشت مردم با رویکرد اقتصاد مقاومتی

وی، اتصال راه آهن اردبیل به پارس‌آباد مغان، آذربایجان و قفقاز را ضروری اعلام کرد و گفت: بنده در زمان نمایندگی ام به همراه همکارانم بیش از 250 میلیارد اعتبار برای راه آهن گرفتیم و اکنون اگر دوباره به مجلس راه یابم در کنار تلاش برای تکمیل راه آهن ، با همکاری آقایان بدری و کریمی برای فعال کردن پروژه‌های اقتصادی و رکود اقتصادی تلاش می‌کنیم چرا که تعطیلی برخی واحدهای تولیدی نیز بر دامنه مشکلات اقتصادی و بیکاری افزوده است.

موسوی پایین بودن سرانه درآمدی مردم را تأسف‌بار توصیف کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توانمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم جز دغدغه‌هایی است که براساس رویکرد اقتصاد مقاومتی باید تحقق پیدا کند.

وی در ادامه اشاره به تاریخ سرشار از عزت و عظمت اردبیل در حمایت از تشیع و اسلام ناب اظهار کرد: این شهر زمانی بیش از 30 فقیه جامع‌الشرایط داشته و همواره تلاش می‌کرده تا در مسیر بیان حقانیت جهان اسلام و حقایق تشیع گام بردارد.

موسوی با نام بردن از بزرگان این شهر و شهیدان و سرداران والاتبار، تصریح کرد: شهر اردبیل در عشق و ارادت به امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) شهره عام و خاص است.

موسوی بالا بودن آمار سرطان معده و مری را در استان اردبیل فاجعه خواند و افزود: قطعا وزیر بهداشت باید با سفر به این استان تدبیری مناسب بیندیشد تا این دغدغه و مشکلات مردم یکی پس از دیگری برطرف شود.

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!

از عارف یزدی و مرعشی کرمانی رای بخواهی ، با انگشت اشاره آنها در مجلس نشست و برپا می کنی!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اصلا از خیل جمیعت در عکس معلومه که اردبیل چقدر نرخ بیکاریه بالایی داره!!
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: اگر به متوسط سن جمعیت نگاه کنید متوجه می شوید اکثرا از بزرگان محلات و ریش سفیدان خانواده ها هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
تابناک محترم اولا سعی بفرمایید انصاف را در اطلاع رسانی رعایت بفرمایید و اخبار کذب را منتشر نفرمایید که با اصل اطلاع رسانی در تضاد است ضمنا شما که می دانید هیچ یک از باجناق های استاندار سمت دولتی ندارند و ضمنا استاندار اردبیل فردی اخلاق مدار ؛ قانونگرا ؛ پاکدست و قرانی و پر تلاش و کاربلد است و در این سالهای کمبود اعتبار دولتی چقدر با جذب سرمایه گذاری تلاش کرده است بلاخره انصاف و عدالت و آزادگی از رسالت خبر رسانی است
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: انصاف در اطلاع رسانی ! مگر سخنرانی خودمان است ! این مطالب به صورت مستند از سخنرانی کاندیدای محترم منعکس شده و لزوما موضع سایت نیست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
تابناک این همه مقاله های اصلاح طلبی منتشر کردی، اخرت شد این؟
معلومه که این آقا پول داره و شما دارین برای پول کار می کنین.
هر اصولگرایی رو می شد برای شما مهم تصور کرد جز ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل:اولا خدا را گواه می گیریم که در دور دوم هیچ چشم داشتی بایت جذب تبلیغات انتخاباتی نداشتیم و ریالی دریافت نکردیم همانگونه که از انتشار مقالات دوستان اصلاح طلب و اصولگرا ریالی تمنای مالی نداشته ایم و این سایت  رویه اش انتشار تمامی مطالب قانونی 

اصحاب قلم و اندیشه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار