عضو شورای اسلامی شهر رشت:
رانندگان تاکسی رشت نسبت به تغییر خطوط فعالیت خود توسط سازمان تاکسیرانی این شهر معترض هستند.
کد خبر: ۲۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 12 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، امیرحسین علوی امروز در رشت با اشاره به وضعیت دریافت هزینه‌های جابه‌جایی خطوط برای رانندگان تاکسیرانی این شهر، اظهار کرد: تاکنون چندین مرحله این موضوع را مطرح کرده‌ام و امروز نیز از رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت خواستار پیگیری مسئله شدم.

وی افزود: رانندگان تاکسی از همان ابتدای فعالیت خود نسبت به پرداخت هزینه‌های مربوط به مشخص شدن مسیر فعالیت خود مبالغی از 100 تا 300 هزار تومان به سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: اگر راننده‌ای در طول همان سال به هر دلیلی نسبت به تغییر نوع خودروی خود اقدام کند سازمان تاکسیرانی دوباره هزینه مذکور را از وی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه با تحمیل چنین هزینه‌هایی به رانندگان تاکسی مخالف هستم، تصریح کرد: اگر یک راننده در زمان آغاز فعالیت خود تمام هزینه‌ها و عوارض مربوط به سازمان را پرداخت کرده باشد نباید به دلیل تعویض خودرو دوباره چنین هزینه‌هایی از وی دریافت شود.

علوی با تاکید به تشویق رانندگان تاکسی به نوسازی وسایل نقلیه، خاطرنشان کرد: پرداخت چنین هزینه‌هایی همواره مورد اعتراض و گلایه از طرف رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

وی یکی از موضوعات دیگر که همواره مورد اعتراض رانندگان تاکسی است را تغییر جابه‌جایی خطوط فعالیت رانندگان پس از تغییر نوع خودرو است، یادآور شد: سازمان تاکسیرانی رشت نسبت به تغییر خطوط فعالیت رانندگان تاکسی اقدام می‌کند و این موضوع اعتراض‌آمیز است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نارضایتی رانندگان تاکسی در زمینه جابه‌جایی خطوط، گفت: یک راننده تاکسی که بالغ بر 10 سال در یک مسیر مشخص مشغول به ارائه خدمات است از این اقدام ناراضی خواهد بود.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی برای ابقای فعالیت رانندگان تاکسی پس از تغییر مدل خودروی تاکسی در مسیر قبلی آنها اقدام به دریافت دوباره هزینه جابه‌جایی خط می‌کند که با این موضوع مخالفم.

علوی با بیان اینکه رانندگان خودروی تاکسی از اقشار پرتلاش جامعه هستند، یادآور شد: رانندگان در صورت نوسازی خودروهای خود نباید متحمل هزینه‌های مازاد شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی بزرگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
آقایون سازمان تاکسیرانی رشت وبازرسین سلام بنده حقیر چندتا سوال دارم رانندگانی که گردشی شدیم اگه یکروز ودر یک نقطه یک زن وشوهر راسوار ویکی صیقلان وهمسرش شهرداری چه باید کرد مردم سرگردان ورانندگان هم در به در بازرس هم گرفتار سازمان هم جواب .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار