مدیرکل فرودگاه مازندران ؛
نماینده مقام معظم رهبری : عملکرد مدیرکل فرودگاه مازندران قابل تحسین وتقدیر وخشنودی می باشدوبنده برای تداوم این دستاوردهای عظیم دربخش فرودگاهی مازندران اعلام یاری وهمراهی می کنم .
کد خبر: ۲۳۱۳۵۲

رقابت کمانداران کشور در تهران

مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار ما اداره کل فرودگاههای مازندران ، "سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران" به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند .

مدیرکل فرودگاههای مازندران در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی و توسعه فرودگاهی به افزایش پروازهای فرودگاههای استان طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود : در مجموع ، در سال گذشته نسبت به سال ما قبل 25 درصد در تعداد پرواز و 30 در صد در اعزام و پذیرش مسافر رشد داشته ایم .

"مهندس وطن خواه "به انجام پروژه های مختلف در فرودگاه ساری از جمله توسعه اپرون ، عملیات آماده سازی سایت کمک ناوبری ( ILS ) ، تملک اراضی ، رفع موانع پروازی ، جمع آوری دکل های برق فشار قوی ، تکمیل ترمینال مستقبلین و مشایعین و همچنین توسعه ترمینال و احداث استخر ذخیره آب در فرودگاه نوشهر و برچیدن شبکه هوایی مزاحم در محدوده پروازی و جابجایی تعدادی از درختان قدیمی واقع در آستانه باند پروازی در فرودگاه رامسر در جهت رفع موانع پروازی و ارتقای سطح ایمنی و سلامت پروازها اشاره کرد و افزود : در سال گذشته اعتباری بالغ برحدود 30 میلیارد تومان در فرودگاههای استان هزینه شده است .

رقابت کمانداران کشور در تهرانمدیرکل فرودگاههای مازندران اظهار امیدواری کرد با راه اندازی و شروع عملیات پروازی شرکت هواپیمایی جدید بومی که پایگاه آن در فرودگاه ساری خواهد بود شاهد توسعه خطوط و افزایش مسیرهای جدید پروازی باشیم .
"آیت الله طبرسی "هم در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین با ابراز خرسندی از روند توسعه فرودگاههای استان و اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش پروازها و توسعه فرودگاههای استان و ارتقای سطح ایمنی تقدیر و تشکر نمودند و افزودند : ضمن اینکه برای مجموعه مدیران و کارکنان فرودگاهی از خداوند متعال طلب توفیق و پیشرفت روز افزون می نمایم هر گونه مساعدتی که در حوزه نمایندگی ولی فقیه متصور باشد دریغ نمی نماییم و آماده هر گونه کمک و همراهی هستیم .
"نماینده مقام معظم رهبری" در استان ضمن اشاره به تاریخچه فرودگاه ساری ، انجام امور فرودگاهی و خدمات مطلوب پروازی را یکی از پیشه های سخت و طاقت فرسا برشمردند و ابراز امیدواری کردند ، در آینده شاهد افزایش پرواز در مسیرهای بیشتر و انجام پروازهای باری و تجاری در استان باشیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار