تابناک: مدير تالار هنر اصفهان از اهدای جايزه سال تئاتر تالار هنر اصفهان براي نخستین بار به هنرمندان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 16 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان وبه نقل از روابط عمومی تالار هنر، ميثم بكتاشيان اظهار کرد: تالار هنر به منظور ارزيابي و ارتقا سطح آثار نمايشي توليد شده در تالار هنر اصفهان و همچنين ارج نهادن به فعالیت‌های هنريهنرمندان شهر اصفهان جايزه سال تئاتر را به بهترین‌های تئاتر اهدا خواهد كرد.

وی افزود:هيئت داوران جايزه سال تالار هنر از بين هنرمندان پيشكسوت، منتقدان و پژوهشگران مطرح كه دراستان اصفهان فعال می‌باشند انتخاب خواهد شد.

مدير تالار هنر ادامه داد: هيئت داوران جايزه سال تئاتر، نظرات كارشناسي خود را پس از ديدنتمام آثار تئاترهای توليدي و اجرا شده تالار هنر در طول سال در قالب فرم‌ها و آیین‌نامه‌های تعريف شده به صورت محرمانه به تالار هنر اعلام خواهد كرد.

بكتاشيان اضافه کرد: پس از جمع بندي راي نهايي هيئت داوران در فروردين ماه هر سال طي ويژه برنامه‌ای به برگزيدگان تنديس جايزه سال تئاتر تالار هنر اهدا خواهد شد.

وي در پايان گفت: اين جايزه می‌تواند به كشف استعدادها و تشويق تئاترهاي پيشرو و خلاق كمك كند و در راستاي پيشبرد تئاتر اصفهانگام‌های مثبتي بردارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار