مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:گشت های نظارتی با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه های عضو به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت،تاپایان ماه رمضان بربازارنظارت دارند.
کد خبر: ۲۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 08 June 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:گشت های نظارتی با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه های عضو به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت،تاپایان ماه رمضان بربازارنظارت دارند.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی دستگاه های نظارتی جهت برگزاری طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای افزایش ساعات پخت نانوایی هاو همچنین تامین آراد مورد نیازشان انجام شده است.

 به گفته وی، ساعت کار نانوایی های استان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه واحدهایی بربری و سنگگ که مورد اقبال و تقاضای مردم هستند از ساعت 16:30 آغاز و تا ساعت 22:30 ادامه دارد.

بیرانوند اضافه کرد: گشت های نظارتی در این ایام نظارت دقیقی بر نحوه فعالیت ها به ویژه از نظر افزودنی های غیر مجاز احتمالی در واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات دارند.

 وی افزود: قیمت برخی کالاهای هدف در این طرح همچون قند و شکر، برنج، روغن، گوشت، میوه و سبزیجات، لبنیات، حلیم و آش نیز در این ایام مورد نظارت دقیق قرار می گیرد ضمن اینکه فعالیت رستوران ها و تالارها نیز ارزیابی می شود.

 بیرانوند تاکید کرد: گشت های نظارتی با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه های عضوبه ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن پلیس و دانشگاه علوم پزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17:30 تا 20:30 هر روز در بازار حضور پیدا کرده و بر نحوه عرضه کالاها و اماکن هدف نظارت و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قاطع می کنند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین بر نظارت دقیق در عرضه غذا در رستوران ها از نظر بهداشت و سایر موارد لازم تاکید کرد.

 بیرانوند یادآور شد: افرادی که درخواست مجوز فعالیت در وعده و وقت ناهار دارند به این اداره کل معرفی می شوند تا پس از بررسی مجوزهای لازم برای آنها صادر شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار