رئیس اداره آب‌وفاضلاب فریدن:
تابناک: رئیس اداره آب‌وفاضلاب فریدن گفت: عملیات اصلاح یک کیلومتر و نیم شبکه توزیع آب شهر داران با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال پایان یافت.
کد خبر: ۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی اصفهانیان، اظهار کرد: عملیات اصلاح یک و نیم کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر داران هفته گذشته پایان یافت.

وی افزود: این عملیات با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی آبفا فریدن و در مدت دو ماه توسط پیمانکار انجام شد.

رئیس اداره آب‌ و فاضلاب فریدن در ادامه با بیان اینکه در این عملیات 700 متر لوله پلی‌اتیلن به قطر 110 میلی‌متر و 800 متر لوله پلی اتیلن به قطر 90 میلی‌متر به‌کار برده شده است، اضافه کرد: همزمان با عملیات اصلاح شبکه آب کوی شهدای خیابان تختی و نواب شهر داران، اصلاح 120 فقره انشعاب آب نیز انجام شد.

اصفهانیان به کاهش قابل توجه هدر رفت آب در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به فلزی و فرسوده بودن شبکه و انشعابات اصلاح شده، پیش‌بینی می‌شود هدر رفت آب این مناطق به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

وی در پایان به تشریح مزایای اصلاح شبکه‌های آب فرسوده پرداخت و یادآور شد: اصلاح شبکه‌های آب فرسوده تأثیر بسزایی در کاهش میزان هدر رفت آب دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار