خطیب نماز جمعه اهواز:
وی افزود: استان خوزستان، استانی نیست که تحمل آزمون و خطا داشته باشد و نباید کسی سرکار بیاید که استان را نشناسد.
کد خبر: ۲۴۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 10 June 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ۲۳ خردادماه، سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی عنوان کرد: علیرغم وجود نیروهای انقلابی در دانشگاه ها، بخشی از دانشگاه ها تبدیل به لانه امنی برای گروهک ها منافق و مارکسیستی شده بودند.

وی افزود: از بهترین نیروهایی که در دفاع مقدس، در دوران بازسازی و امروز در دوره پیشرفت علمی داشتیم، دانشگاهیان بوده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به سالروز جهاد سازندگی عنوان کرد: استان خوزستان علی رغم سیل اخیر، رتبه نخست تولید گندم را دارد، البته از مسئولین می خواهیم برای جبران خسارت کشاورزان عزیز استان پیگیری کنند.

آیت الله حسن زاده افزود: به همت شرکت ها دانش بنیان امسال در خرمشهر کاشت گندم داشتیم لذا این شرکت های دانش بنیان باید حمایت شوند.

وی با اشاره به تصمیم اخیر وزارت جهاد کشاورزی بر ممنوعیت کشت برنج در خوزستان اظهار کرد: نباید استان های دیگر مانند اصفهان آب خوزستان را برای کشت برنج ببرند و خوزستان در این زمینه محرومیت داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: این قانون باید در جایی اجرا شد که امکان کشت جایگزین وجود داشته باشد، اما در مناطقی از خوزستان که تنها امکان کشت برنج وجود دارد، نباید اجرایی شود که در پی آن آمار بیکاری افزایش یابد.

آیت الله حسن زاده تصریح کرد: نفت، گاز، سدهای تولید انرژی برای تمام کشور است اما اینکه استانهای دیگر از موهبات استان استفاده کنند، قابل قبول نیست و باید آب کشاورزی خوزستان تامین شود.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: کشاورزی، قطب مهم اقتصاد مقاومتی در خوزستان است.

آیت الله حسن زاده در ادامه با اشاره به موضوع انتخاب استاندار خوزستان اظهار کرد: ۵۰ روز است که خوزستان، استاندار ندارد و از وزارت کشور انتظار داریم در این امر تعجیل کند.

وی افزود: استان خوزستان، استانی نیست که تحمل آزمون و خطا داشته باشد و نباید کسی سرکار بیاید که استان را نشناسد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان نیاز به روحیه انقلابی و جهادگونه برای جبران عقب ماندگی ها دارد.

آیت الله حسن زاده در پایان تصریح کرد: ان شاالله استاندار لایق، دلسوز نه سیاست زده و کسی که مسائل جناحی را بر مصالح استان ترجیح ندهد، در خوزستان سر کار بیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار