مدیر کمیته امداد خنج گفت: در سال 93 بیش از 2 میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت‌ شده است و امسال نیز 598 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات مختلف بهره‌مند ‌می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 21 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،علی شهابی بابیان اینکه در سال 93 بالغ‌بر 2 هزار و 536 نفر از خدمات مشاوره و راهنمایی این کمیته بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سال 92 نزدیک به 10 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات در قالب مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی ارائه‌ شده است، افزود: درمجموع بیش از 700 جلسه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان اعم از مددجو و غیرمددجو را شامل می‌شود.

مدیر کمیته امداد خنج بابیان اینکه خدمات مشاوره‌ای این نهاد به گروه‌های مختلف سنی و در موضوعات گوناگون از قبیل پیشگیری و درمان اعتیاد، مشکلات خانوادگی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی و غیره صورت گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر مشاوره برنامه‌های آموزش خانواده، آموزش گروهی و چهره به چهره در قالب طرح فلاح، محو بی‌سوادی، کلاس‌های آموزش گروهی و غیره نیز ارائه ‌شده است.

وی با اعلام این‌که در سال 93 بیش از 2 میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان خنج پرداخت‌ شده است، افزود: در این سال 217 دانشجو و 381 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خنج هستند که از خدمات مختلف بهره‌مند می‌شوند.

شهابی اضافه کرد: در طول این مدت به دانش‌آموزان زیر پوشش در زمینه‌هایکلاس‌های تقویتی، هزینه‌های تحصیلی سالانه، کلاس‌های آمادگی کنکور و غیره و همچنین به دانشجویان درزمینهٔ پرداخت شهریه، کمک‌هزینه خوابگاه، معوقات وام دانشجویی، بدهی دانشجویان به دانشگاه‌ها و غیره کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود که در سال جاری و سال‌های پیش رو با جذب اعتبارات بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح‌تر بتوانیم از مشکلات قشر فرهنگی و نیازمند زیر پوشش هرچه بیشتر بکاهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار