این در حالیست که برخی اصرار دارند مشکلات مربوط به صادر نشدن آی تی سی برای او توسط باشگاه پرسپولیس را دلیل این جدایی اعلام کنند.
کد خبر: ۲۷۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 02 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، رامین رضائیان، بازیکن ساروی فصل گذشته پرسپولیس تهران روز گذشته پس از چند روز پیگیری جدی موفق شد تا پیش از حتی یک ثانیه بازی کردن در تیم ریزه اسپور ترکیه رضایت مسئولان این تیم را برای بازگشت به ایران دریافت کند.

او به همراه مهدی طارمی دیگر همتیمی خود از یک ماه پیش ناگهان تصمیم به فسخ قرارداد خود گرفتند تا رویای فوتبالی خود را در لیگ حرفه ای کشور همسایه دنبال کنند اما پس از بازگشت طارمی حالا رضائیان هم به ایران بازگشته است.

روزنامه حریت ترکیه درباره صحبت‌های رامین رضاییان در روزهای آخر حضورش در ترکیه نوشت"در ترکیه جنگ شروع شده است و در تمام عمرم چنین صحنه‌هایی را ندیده‌ام و خیلی ترسیدم. پیش خودم گفتم که در این کشور غریب که دیگر هم‌تیمی‌ام طارمی هم در کنار من حضور ندارد باید چه کار کنم. همچنین بعد از رفتن طارمی همه نگاه‌ها به من تغییر کرده است. با این حال شرایط خوبی نداشتم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا با مسئولان باشگاه درباره بازگشت به ایران صحبت کنم."

رضائیان در حال حاضر به ایران بازگشته و در شرایطی بین زمین و هوا قرار دارد زیرا از بد روزگار همزمان با لژیونر شدن او در کشور میزبان کودتا و شرایط فوق العاده اعلام شده، تیم پرطرفدار سابق خود را از دست داده و جدایی او از تیم سابق خود هم با دلخوری و حاشیه همراه بود!

اما دیروز خبر رسید علی پروین و علی کریمی به صورت جداگانه با مسئولان وسرمربی باشگاه پرسپولیس گفتگو کرده اند تا شرایط بازگشت بازیکن خود را فراهم کنند.

اما از طرفی برانکو سرمربی سرخپوشان از بی نیازی تیم به رضائیان خبر داده و تمایلی به بازگشت و به خدمت گرفتن وی ندارد!

حال باید دید رامین رضائیان با وجود جدایی جنجالی و یکطرفه خود از این تیم بار دیگر به آن باز خواهد گشت یا شاید هم با شرایط مناسب نماینده بابلی فوتبال مازندران در کشور، در تور نقل وانتقالات باشگاه خونه به خونه بابل افتاد!

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار