مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از برقراری مجدد تمامی پروازهای بندرعباس به دبی خبرداد.
کد خبر: ۲۷۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 04 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین پاسلار با اعلام این خبر افزود: از امروز با عادی شدن شرایط فرودگاه شهر دبی بار دیگر پروازهای بندرعباس-دبی و بالعکس برقرار شد.
 
وی بابیان اینکه به دلیل این سانحه هوایی تمامی پروازهای فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی روز گذشته(13 مرداد) لغو شده بود، اظهار کرد: با اعلام وضعیت عادی در فرودگاه دبی نیز این موضوع پایان یافت.
 
پاسلار با اشاره به لغو پرواز 258 شب گذشته شرکت هواپیمایی امارات، از مقصد دبی به بندرعباس، خاطرنشان کرد: پرواز ساعت 20:30 بندرعباس به دبی شرکت هواپیمایی امارات شب گذشته(13 مرداد) لغو شد.
 
وی در پایان گفت: مسافرین این پرواز می توانند با مراجعه به دفاتر این شرکت، هزینه بلیط پرواز لغو شده را دریافت یا بلیط دیگری را جایگزین کنند.
 
به گزارش ایسنا، فرودگاه بین‌المللی شهر دبی روز گذشته شاهد حادثه یک فروند هواپیما مسافری از مبدأ هند به هنگام فرود در این فرودگاه بود. هواپیمای مذکور بوئینگ 777 با 275 سرنشین بود که به هنگام فرود دچار سانحه شد.
 
بر اساس تصاویر منتشرشده بر روی شبکه‌های اجتماعی، ستون عظیمی از دود سیاه‌رنگ درصحنه حادثه به چشم می‌خورد. گزارشی درباره تلفات یا خسارات احتمالی این حادثه منتشرنشده است.سخنگوی فرودگاه دبی اعلام کرد که همه مسافران از این هواپیما خارج‌شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار