فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش سرقت در سه سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 09 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: نیروی انتظامی سنقروکلیایی درسالهای اخیر درارزیابی‌های صورت گرفته، در رده‌های اول و دوم شهرستانهای استان قرار داشته است.

سردار منوچهر امان الهی بیان داشت: برای سومین سال متوالی در این استان کاهش سرقت و جرایم خشن، افزایش قابل توجه کشفیات و دستگیری مجرمین و کاهش فوتی‌ها در تصادفات رانندگی اتفاق افتاده اس

وی از افزایش تعداد نیروها درمجموعه نیروی انتظامی استان و همچنین در سنقرو کلیایی خبر داد و گفت: در بحث مبارزه با سرقت احشام و خرده فروشان موادمخدر بیش از گذشته تلاش خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه انجام وظیفه و خدمتگذاری به مردم و تامین امنیت جامعه را از افتخارات نیروی انتظامی برشمرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی شب و روز درشرایطی که مردم در فکر تفریح و مسافرت هستند، در راستای تامین امنیت برای آنها برنامه ریزی می‌کنند.

فرماندار سنقرو کلیایی هم نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت در جامعه موثر دانست و گفت: نقش هدایت و برقراری امنیت توسط سبز پوشان نیروی انتظامی در انتخابات اخیر بسیار چشمگیر بود.

علیرضا ایزدی ازمدیریت صحیح همراه با رعایت شئونات اسلامی فرماندهی انتظامی سنقرو کلیایی در مدت شش سال حضورش در این شهرستان و شیوه مناسب وی دربرخورد با جرایم و ناهنجاریها قدردانی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار