همزمان با اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم
یک کارشناس فن آوری های نوین گفت: بزرگترین طرح ویدئومپینگ امشب بر روی المان مینودر قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید مقدم در حاشیه برگزاری یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فن آوری ویدئومپینگ باتوجه به قابلیت سه بعدی بودن و امکان ایجاد افکت های مختلف، با ترکیب نور و تصویر، صدا و موسیقی و فیلم با استاندارد WUXGA پیام را به مخاطب انتقال می دهد.
وی اظهارکرد: نماها، المان ها و بناهای شهری بستر مناسبی برای بکارگیری این رسانه نوین می باشد و بر این اساس المان مینودر قزوین با توجه به حجم، فرم و رنگ سازه یکی از بهترین مکان ها در کشور برای استفاده از این فن آوری است.
مقدم خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح همزمان با برگزاری یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم با اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باعث شده پنج دستگاه از جدیدترین محصولات ویدئومپینگ از شرکت صاحب برند تهیه و وارد کشور شده و در میدان مینودر مستقر گردد.
وی اضافه کرد: تولید محتوای ویژه نمایش در المان میدان مینودر توسط تیم پنج نفر از متخصصین این امر ظرف مدت کمتر از دوهفته طراحی شده که شنبه شب در میدان مینودر، بزرگترین المان استان، با حضور میهمانان اجلاس شهرداران جاده ابریشم اجرایی می گردد.
از نمونه های اجرا شده با این فن آوری می توان به المپیک ریو 2016، جشنواره 'هنر نور آسیا' در مارینای سنگاپور، جشنواره بین المللی مسکو 2016 ، جشنواره موزیک نظامی روسیه (میدان سرخ مسکو) و طرح 'پیغام نور' کلوسیوم ایتالیا اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار