فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 2 تن روغن حیوانی تقلبی و یک‌تن فرآورده خام آلوده دامی در استان خبر داد و گفت: افراد متخلف در این زمینه به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند
کد خبر: ۳۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 05 October 2016

رضا شیرزادی امروز اظهار داشت: روغن حیوانی با عطر و بوی طبیعی، قوطی‌های روغن حلبی، اسانس روغن حیوانی و مقداری زردچوبه به‌ظاهر مواد تشکیل‌دهنده روغن حیوانی تقلبی است که افراد متخلف به‌جای روغن حیوانی طبیعی به مردم عرضه می‌کردند.
وی ادامه داد: با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی در پاسگاه منطقه این مقدار روغن حیوانی تقلبی کشف و ضبط شده و نمونه‌برداری لازم به آزمایشگاه مواد غذایی داده شده است تا ترکیبات اصلی آن مشخص شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تشخیص این روغن تقلبی بسیار دشوار بود، گفت: روغن حیوانی کشف شده عطر و رنگش کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد.
این مسؤول بیان کرد: دو نفر در رابطه با توزیع 2 تن روغن حیوانی تقلبی روغن دستگیر و اقدامات قانونی در رابطه با برخورد با این افراد با نظر کارشناسان علوم پزشکی در دست اقدام است.
شیرزادی از کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی آلوده در شهر کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: نزدیک به 47 بسته فرآورده خام دامی آلوده فاقد لیبر، بدون تاریخ تولید و انقضا کشف و ضبط شد.
وی به معدوم‌سازی این فرآورده خام دامی اشاره کرد و افزود: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و فرد متخلف برای سیر قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شود
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار