در جریان نظارت ستادی حوزه توسعه منابع انسانی منطقه ١٩، رفع موانع تعاونی های مسکن، رفاه و معیشت کارکنان و تجهیز ساختمان جدید درمانگاه این منطقه، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 09 October 2016
سید جعفر تشکری هاشمی در جریان بازدید ستادی حوزه منابع انسانی از روند ساخت ساختمان جدید درمانگاه منطقه ١٩ ، گفت: با توجه با اینکه رسیدگی به سلامت و وضعیت درمانی همکاران، یکی از اولویت های مدیریت شهری و مطالبه شهردار تهران از این معاونت است، ساختمان جدید درمانگاه این منطقه با جدیت در دست ساخت است. 

وی با اشاره به اینکه اکنون دو کلینیک تخصصی در محدوده شرق و غرب منطقه ١٩ به پرسنل شهرداری تهران خدمات رسانی می‌کند، افزود: با توجه به اینکه درمانگاه تخصصی غرب منطقه، فضای به نسبت کوچک تری برای ارائه خدمات تخصصی پزشکی دارد، ساختمان جدید می تواند در ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات پزشکی موثر باشد.

وی تصریح کرد: اکنون در درمانگاه تخصصی منطقه، ماهانه بیش از 2000 نفر از خدمت پزشکی عمومی، ١٥٠٠ نفر از خدمات پزشکی تخصصی و ٧٠٠ نفر نیز از خدمات دندانپزشکی استفاده می کنند و این در حالی است که با بهره برداری از ساختمان جدید، خدمات رسانی درمانی به پرسنل ارتقاء خواهد یافت.

معاون شهردار تهران روند پیشرفت ساخت این درمانگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ساختمان جدید تا پایان سال تجهیز و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، تشکری هاشمی در جریان این بازدید بر رفع موانع تعاونی های مسکن منطقه ١٩ نیز تاکید کرد و گفت: در چند جلسه ستاد ساماندهی مسکن شهرداری تهران، موضوع تعاونی‌های مسکن منطقه مطرح و تصمیمات لازم در باره آن اتخاذ شده است. 

به گفته معاون شهردار تهران، مقرر شده تسهیلات لازم جهت تعاونی مسکن کارکنان فراهم شود و در عین حال، برخی کارکنان که نیاز به دریافت وام مسکن دارند نیز در اولویت قرار گیرند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار