رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: 42 طرح قابل واگذاری به بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۳۲۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 14 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حبیب الله وفایی در نشست بررسی واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام استان به بخش خصوصی تاکید کرد: یکهزار و 113 طرح قابل واگذاری و غیرقابل واگذاری به ارزش 13 هزار و 700 میلیارد ریال به بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است.
وی افزود: از این تعداد 42 طرح قابلیت عرضه به بخش خصوصی را دارد که اطلاعات آن به همراه مستندات، قوانین و دستورالعمل های مربوطه در سایت سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری قابل دستیابی است.
وفایی تصریح کرد: اهمیت و الزام های واگذاری طرح ها به بخش خصوصی باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی در چهارمحال و بختیاری باشد.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز تسریع در واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش غیردولتی و خصوصی با رعایت قوانین و مقررات را خواستار شد.
قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی می توانند از طریق فروش املاک مرغوب و یا واگذاری به بخش خصوصی نسبت به تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام خود اقدام کنند.
سرعت بخشی به روند واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش غیردولتی و خصوصی با رعایت قوانین و مقررات نقش مهمی در تسریع تکمیل و بهره برداری از این طرح ها دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار