رئیس اداره‌روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از میزبانی موکب‌های زائرین حسینی استان کرمانشاه از امروز خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 16 November 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، موکب‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در شهرستان صحنه، بخش ماهیدشت کرمانشاه و بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب از ظهر دیروز برپا و هم اکنون میزبان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است.

موکب‌های کمیته امدادامام (ره) استان کرمانشاه با هدف پذیرایی و ایجاد مکانی برای استراحت زوار سیدالشهدا(ع) در مسیر کاروانیان زائران امام حسین (ع) برپا شده اند.

فرشاد نیک قدم، رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه این موکب ها از ظهر دیروز همزمان با بازدید مدیر کل کمیته امداد و مسئولان استانی برپا و اکنون آماده پذیرایی از زوار امام حسین (ع) است، گفت: موکب های کمیته امداد در شهرستان صحنه، بخش ماهیدشت کرمانشاه و بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب مستقر شده اند.

وی با یادآوری اینکه در این موکب ها از زوار حسینی به نحو شایسته ای پذیرایی خواهد شد، اظهار کرد: هم اکنون پتو، بالش و ... برای استراحت زوار در موکب ها قرار داده شد و همچنین روزانه ۳ وعده غذای گرم در میان زوار اسکان داده شده در هریک از این موکب ها توزیع می شود.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه برای برپایی موکب ها و پذیرایی از زائران اباعبدالله (ع) از پتانسیل و ظرفیت نیروهای رسمی و افتخاری همکار با این نهاد استفاده می کند.

نیک قدم تاکید کرد: موکب های کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت ۷ روز تا بازگشت زائران از مراسم عزاداری اربعین حسینی برقرار خواهند بود.

به گفته وی محل نمازخانه دفتر مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه واقع دربلوار شهیدبهشتی روبروی زیبا پارک نیز میزبان زوار حسینی برای استراحت است.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خدمت به زوار حسینی نعمتی است که در کنار خدمت به محرومان نصیب کمیته امداد شده است، گفت: خیران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای اعزام مددجویان به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و همچنین خدمت رسانی به زوار اباعبدالله (ع) به دفاتر کمیته امداد در شهرستان های استان اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار