معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد
معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: مشمولان غایبی که به‌ صورت قسطی در طرح خرید خدمت شرکت کرده‌اند با پرداخت نصف اقساط می‌توانند از خدمات استخدام، گواهینامه و ادامه تحصیل برخوردار شوند.
کد خبر: ۳۳۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 16 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،هوشنگ زندی امروز از طرح جریمه و برخورد با مشمولان غایب خبر داد و اظهار کرد: مشمولان غایبی که به‌ صورت قسطی در طرح خرید خدمت شرکت کرده‌اند با پرداخت نصف اقساط می‌توانند از خدمات استخدام، گواهینامه و ادامه تحصیل برخوردار شوند.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همه طلبه‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان که در طرح وضعیت معافیت تحصیلی هستند در راستای خروج از کشور برای تعیین تکلیف خود به معاونت وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان مراجعه کنند و نسبت به اخذ مجوز موقت خروج اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مراجعه نکردن مشمولان طرح وضعیت معافیت تحصیلی اقدامی در راستای خواسته آن‌ها صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام قبلی کسانی که کارت پایان خدمت کاغذی دارند این گونه کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط هستند و باید برای تعویض به دفاتر الکترونیکی مراجعه کنند در غیر این صورت هیچ‌گونه خدماتی از سوی معاونت انتظامی ناجا و استان به آن‌ها ارائه نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار