رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیکشهر از افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های مهارت‌آموختگان زن این شهرستان به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 17 November 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، فرزاد منصوری از افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های مهارت‌آموختگان زن این شهرستان به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و تجهیزات این مرکز در راستای مهارت‌آموزی به بانوان ساکن نیکشهر و به رخ کشیدن توانایی‌های این بانوان در ایجاد مشاغل خرد و خانگی افتتاح شد.

منصوری افزود: این نمایشگاه در دو غرفه تولیدی در رشته‌های طراحی دوخت، (سکه دوزی و سوزن دوزی) و صنایع دستی در راستای به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از توانمندی بانوان کارآفرین ساکن نیکشهر برپا شده است و از عموم مردم شریف استان دعوت می‌کنم تا با بازدید از این نمایشگاه با فعالیت‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیکشهر آشنا شوند.

وی تولیدات داخلی را گوشه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای محقق کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته هم استانی‌ها عنوان کرد و گفت: ایجاد مشاغل خرد و کوچک در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار است این مهم عامل پیروزی دولت در مصاف با خیل بیکاری جوانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار