رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس:
رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس با اشاره به بارش برف و بروز یخبندان گفت: این شرایط، باعث تعطیلی هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 24 November 2016
 رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس با اشاره به بارش برف و بروز یخبندان گفت: این شرایط، باعث تعطیلی هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان شد.

نوربردی توسلی روز پنجشنبه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده هفته دوم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس که قرار بود امروز برگزار شود، روز گذشته لغو و به فردا (جمعه) موکول شده بود که با توجه به تداوم شرایط نامساعد جوی، بارش برف و یخبندان و نیز آماده نبودن اسب ها و مربیان، این مسابقات با نظر کمیته فنی و هیات برگزاری، مجددا لغو شد.

وی گفت: براساس تصمیم کمیته فنی و هیات اجرایی، مسابقات سوارکاری هفته دوم و سوم کورس پاییزه گنبدکاووس به ترتیب به روزهای پنجنشبه و جمعه هفته آینده موکول شد.

توسلی اضافه کرد: مسابقات هفته دوم و سوم کورس پاییزه گنبدکاووس با همان ترتیب ثبت نام های صورت گرفته ازسوی مالکان اسب ها، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده ( 11 و 12 آذر) برگزار می شود.

بارش برف در منطقه گنبدکاووس از عصر روز چهارشنبه آغاز شده و همچنان دربرخی مناطق کم و بیش ادامه دارد.

ارتفاع برف درنقاط مختلف شهرستان گنبدکاووس بین 10 تا 15 سانتی متر و دمای هوا نیز بین چهار تا هشت درجه زیر صفر است.

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و برگزاری مسابقات سوارکاری درقالب کورس های بهاره و پاییزه دراین شهرستان قدمت دیرینه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار