فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش 19 درصدی کشف سرقت در استان خبر داد و گفت: 3 کیف‌قاپ حرفه‌ای در کرمانشاه دستگیر شدند و تاکنون به 40 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 29 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز اظهار داشت: در پی گزارشات شهروندان مبنی بر وقوع شماری سرقت در منازل در شهر کرمانشاه پلیس آگاهی با پیگیری شکایت مردمی موفق شد چند باند سرقت منازل را دستگیر کند.

وی از دستگیری باند سارقان منازل در شهر کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: در این راستا پنج باند شامل 16 نفر شناسایی و دستگیر شده است که به حدود 140 فقره سرقت منزل اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به تلاش برای دستگیری سایر همدستان سارقان اشاره کرد و گفت: سه کیف‌قاپ حرفه‌ای نیز دستگیر شده که به 40 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی از کاهش 9 درصدی سرقت در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در بخش کشف سرقت 19 درصد نیز افزایش آمار در مدت زمان ذکر شده گزارش شده است.

امان‌اللهی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه جدید آگاهی در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برای حضور بیشتر در راستای تعقیب و کشف جرائم در آینده‌ای نزدیک پایگاه آگاهی جدیدی در شهر کرمانشاه برای ارائه خدمات بیشتر راه‌اندازی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار