فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که در هشت ماه سپری شده از سال 95 حدود 15 هزار تماس تلفنی مردم با دفتر نظارت های همگانی پلیس (197) به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سردار 'منوچهر امان اللهی' در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان افزود: از این تعداد تماس ها سه هزار و 600 مورد مربوط به انتقادهای مردم و چهار هزار و 800 مورد مربوط به تقدیر مردم از عملکرد پلیس بوده است. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، جلب رضایت مردم و ایجاد امنیت را مهمترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی دانست و گفت: سامانه 197 سریع ترین راه ارتباطی برای انتقال خواسته های مردم به مسوولان ناجا محسوب می شود. 
سردار امان اللهی افزود: سامانه 197 یک پل ارتباطی بسیار خوب بین مردم و فرماندهان ناجا است چرا که از این طریق می توانند از وضعیت خوب و بد یگان های زیر مجموعه خود مطلع شده و به ارزیابی آنها بپردازند. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه سرعت انتقال خواسته های مردمی در سامانه 197 از دیگر راه های ارتباطی بیشتر است، اظهار داشت: در این سامانه بدون واسطه مردم با بالاترین رده نیروی انتظامی استان ملاقات می کنند و خواسته ها و مشکلات خود را بیان می کنند که این کار باعث دلگرمی آنان می شود. 
سردار امان اللهی افزود: سامانه 197 یک غنیمت بزرگ هم برای مردم و هم برای مسوولان نیروی انتظامی است و به همین دلیل ناجا توجه ویژه و خاصی به تقویت و گسترش این سامانه دارد. 
وی با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع، گفت: برخورد خوب و منطقی با مردم توسط نیروهای انتظامی یک اصل کلی در تمامی یگان های این فرماندهی است. 
فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: مسوولان نیروی انتظامی در مرکز 197 با رویی باز به مشکلات مردم گوش داده و بهترین راهنمایی را در اختیارشان قرار می دهند. 
سردار امان اللهی با بیان اینکه ارتباط مردم با مسوولان ناجا در سامانه 197 باعث سرعت بخشیدن، خدمت رسانی پلیس به مردم شده است گفت: ارتباط مردم با ناجا باعث بهبود ماموریت ها و دستگیری مجرمان شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار