کد خبر: ۳۴۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 10 December 2016

دهیار افتخار آباد بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ساکنان این روستا در تولید زباله، فضولات حیوانی و ناسالم نگهداشتن محیط زیست منطقه در کشور بدون رقیب هستند.

ظریف عیدوزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: سالهاست مسئولان محلی، شوراها و دهیاری و معتمدان منطقه برای فرهنگ سازی زندگی سالم و بهداشتی در این روستا تلاش می کنند اما برخی از ساکنان به تذکرات داده شده توجهی ندارند و چهره روستا را بسیار زشت جلوه می دهند.

وی اظهار داشت: به همت دولت در این روستا کارهای بزرگی انجام شده است ولی به لحاظ همکاری نا مطلوب برخی افراد ساکن در منطقه نمی توانیم به توسعه و آبادانی روستا سرعت ببخشیم.

عیدوزهی ادامه داد: با همکاری سپاه تلاش می کنیم 18 کیلومتر از معابر این روستا را آسفالت کنیم اما این کار مستلزم همکاری مردم برای تولید زباله ها و فضولات حیوانی هستیم.

وی گفت: دو باب خانه بهداشت با امکانات و تجهیزات لازم از سوی سپاه در این منطقه ساخته می شود و برنامه ایجاد سالن ورزشی و پارک نیز در دستور کار می باشد.

دهیار افتخار آباد از مشارکت برخی از خیران روستا مانند حسن سارانی که حدود 1500 متر زمین را برای ساخت سالن ورزشی هدیه کرده اند و به آبادانی روستا نظر دارند قدردانی کرد.

عیدوزهی اخذ 100 مورد تسهیلات سوزن دوزی، یکصد سبد کالا، ده باب منزل محرومین برای ده خانوار روستایی، پیگیری برای ایجاد دو باب واحد خبازی، آب و برق و نفت و گاز برای مساجد ، نصب تیر برق و روشنایی همه معابر، راه اندازی کتابخانه و حفر سه حلقه چاه برای روستائیان را از اقدامات مهم دولت با همکاری سپاه در این منطقه عنوان کرد که در راستای خدمت رسانی بهینه برای ساکنان این روستا مصوب و در دستور کار قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار