فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه به کشفیات طرح یک‌ماهه جمع‌آوری سلاح سرد این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مدت یک‌ماه اخیر بیش از 5 هزار سلاح سرد در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا شیرزادی امروز اظهار داشت: موارد متعددی از درگیری‌های و اختلاف‌نظرهای جزئی با در دسترس بودن سلاح سرد منجر به قتل و یا نقض عضوهایی غیرقابل جبران می‌شود.

وی با اشاره به عواقب استفاده از سلاح سرد در درگیری‌ها، گفت: نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی به جمع‌آوری سلاح‌های سرد پرداخته که عمدتاً از داخل خودروها کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه به کشفیات طرح یک‌ماهه جمع‌آوری سلاح سرد این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در مدت یک‌ماه اخیر بیش از 5 هزار سلاح سرد در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی با تشریح مجازات‌های در نظر گرفته برای دارندگان سلاح سرد، افزود: سوابق و اسامی این افراد ثبت می‌شود، اما در مرحله نخست پرونده‌ای تشکیل نمی‌شود و با اخذ تعهد مبنی بر عدم تکرار کار به اتمام می‌رسد.

شیرزادی با بیان اینکه تعداد معدودی از این افراد از سلاح سرد برای سرقت و زورگیری استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس در این زمینه با اقتدار از امنیت جامعه محافظت می‌کند، البته آمارها در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی از معدوم شدن سلاح‌های سرد مکشوفه خبر داد و گفت: در مورد سلاح‌های گرم مکشوفه نیز براساس هماهنگی‌های لازم به مراجع ذی‌ربط تحویل داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار