در مراسمی علی قدیری ساکن سرعین دانشجوی رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اردبیل به عنوان شهردار افتخاری سرعین انتخاب شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 18 December 2016
 به گزارش تابناک اردبیل، امضای حکم شهردار افتخاری توسط شهردار سرعین و رییس شورای شهر انجام شده و قدیری در کنار شهردار سرعین با امورات اداری آشنا شد.
 
در مراسم انتخاب شهرداری افتخاری سرعین که با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری انجام شد نامزدهای افتخاری شهرداری سرعین سوالات خود را از مسوولان پرسیدند.
 
محمد صبوری ، رییس شورای اسلامی شهر سرعین گفت:دانشجویان باید مطالبه گر باشند و انتقاد و اعتراض خود را با تشکیل جلسات با اعضای شورای شهر مطرح کنند.
 
شهردار سرعین نیز در این مراسم گفت: از کودکی آروزی شهردار شدن را داشتم و این رویا امروز به حقیقت پیوست و من نیز بر اساس قول خود در آغاز سال 95 طرح شهردار نمونه را مطرح کردم.
رضا زنده دل تشریح کرد: امیدوارم این طرح جرقه ای باشد برای بومی سازی مدیریت ها و حضور مردم شهر چشمه های بهشتی در پست های کلیدی کشور که موجب افتخار همه خواهد بود.
 
شهردار سرعین گفت: چهارمین جشنواره زمستانی سرعین با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهر چشمه های بهشتی و جذب مسافر برگزار می شود.
 
او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های زمستانی شهر سرعین است و برنامه های مهمی چون مسابقات اسکی قهرمانی ، صعود زمستانی به قله سبلان و مسابقات آدم برفی درکنار برنامه های ورزشی ، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است.
 
وی اظهار کرد: در جشنواره چهارم بعد تبلیغات فرا استانی گنجانده شده و همانند جشنواره دوم در مراکز مهم شهرهای بزرگ همچون تهران تبلیغات موثری خواهیم داشت.
 
زنده‌دل گفت: شهرستان سرعین هر سال میزبان میلیون ‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که با برنامه ‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم تمام فصول شهرستان سرعین را به مکانی مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کنیم.
 
سرعین با آب و هوای مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در 27کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار