فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمت مرکز فوریت‌های پلیس 110 به‌صورت 24 ساعته، گفت: بیشترین تماس‌های مردمی در مرحله نخست در راستای موضوع نزاع و درگیری و سپس گزارش تصادفات است.
کد خبر: ۳۴۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا شیرزادی امروز اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت مرکز فوریت‌های پلیس 110 است.

شیرزادی با اشاره به ارائه خدمت مرکز فوریت‌های پلیس 110 به‌صورت 24 ساعته، گفت: بیشترین تماس‌های مردمی در مرحله نخست در راستای موضوع نزاع و درگیری و سپس گزارش تصادفات است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تماس روزانه یک‌هزار مورد با این مرکز خبر داد و تصریح کرد: بیش از 50 درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی می‌شود و تقریبا حدود 20 درصد تماس‌های مردمی با ارشاد و راهنمایی همکاران پلیس در این مرکز به پایان می‌رسد.

این مسؤول از شهروندان خواست که همواره یار و یاور پلیس باشند و افزود: به منظور افزایش حضور پلیس، افزایش امنیت، برخورد با جرائم راه‌اندازی و تقویت گشت‌های موتورسیکلت در شهر کرمانشاه انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار