مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: صنایع خطرپذیر و مستعد آسیب در حوادث غیر مترقبه در قزوین شناسایی شده اند.
کد خبر: ۳۴۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، رضا گروسی روزپنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین اظهارداشت: در این راستا طرح خطرپذیری صنایع دارای بیش از ۲۵ نفر کارگر در استان مطالعه و تدوین شده است.

وی ادامه داد:تدوین این طرح اقدام باارزشی است که می تواند گلوگاه های بحرانی بخش صنعت استان در مدیریت بحران را مشخص کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین رعایت مسایل ایمنی برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در واحدهای صنعتی استان، به ویژه واحدهای خطرپذیر الزامی است و این موضوع باید به طور مستمر گوشزد و مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.

گروسی در ادامه با بیان اینکه برخی مواقع شاهد حمل و نقل مواد خطرناک در مسیرهای ارتباطی استان هستیم، افزود: حمل این گونه مواد باید با هماهنگی قبلی صورت گیرد تا مسایل ایمنی در این خصوص پیش بینی و لحاظ شود.

وی اضافه کرد: بی توجهی به ایمنی حمل و نقل مواد خطرناک در راه های استان پیامدهای ناگواری خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی استان ابتدایی ترین مسائل ایمنی در رابطه با انبارداری را نیز رعایت نمی کنند و این موضوع می تواند منجر به خسارت های جانی و مالی شده و تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

گروسی اظهارداشت: برای کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه در بخش صنعت نیازمند همکاری واحدهای تولیدی هستیم و انتظار داریم صاحبان واحدهای تولیدی در استان در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار