مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی:
مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی گفت: طی نه ماه نخست امسال ۱۳۶ هزار و ۳۴۷ کارت هوشمند ملی در استان صادرشده است.
کد خبر: ۳۵۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 27 December 2016

علی زاهدی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در استان ۱۴۲ هزار و ۹۵۹ درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند ثبت‌شده که تاکنون ۱۳۶ هزار و ۳۴۷ کارت ملی هوشمند صادر و به مردم تحویل داده‌شده است.

زاهدی نیا با اشاره به اینکه باگذشت یک سال از صدور کارت ملی اگر درخواست‌کننده برای تحویل کارت مراجعه نکرد کارت باطل می‌شود، افزود: تمامی افرادی که تا پایان سال ۹۴ درخواست صدور کارت ملی هوشمند را داده‌اند برای دریافت کارت خود هرچه زودتر به این اداره مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طبق مصوبه، هزینه صدور کارت ملی هوشمند مبلغ ۲۰ هزار تومان است، تصریح کرد: احتمال افزایش تعرفه صدور کارت ملی در اوایل سال آینده وجود دارد و هم استانی‌ها برای اینکه متحمل هزینه بیشتری نشوند طی این سه ماه باقیمانده تا پایان سال برای صدور کارت در سامانه این اداره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان اظهار کرد: همچنین تاکنون تعداد ۲۰۰ هزار و ۲۴۶ شناسنامه مکانیزه برای افراد زیر ۱۵ سال در خراسان شمالی صادرشده است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۳۴ شناسنامه طی نه ماه امسال و ۱۸۵ هزار و ۵۱۲ شناسنامه نیز از ابتدای شروع طرح تا پایان سال ۹۴ صادرشده است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تا پایان سال ۹۴ برای افراد بالای ۱۵ سال در استان نیز ۱۵۱ هزار و ۸۹۹ شناسنامه مکانیزه و از ابتدای امسال نیز ۳۲ هزار و ۷۶۵ شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال در استان صادرشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار