دختر کونگ‌فوکار قمی به عنوان یکی از نمایندگان کونگ‌فوی کشورمان به مسابقه‌های بین‌المللی تفلیس در گرجستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک قم، معصومه ترابی یکی از ورزشکاران جوان و خوشنام ورزش بانوان قم است که در رشته‌های تکواندو، کونگ‌فو و ورزش‌های رزمی صاحب عنوان است. 

اکنون ترابی قرار است در قالب تیم منتخب کونگ‌فوی کشورمان راهی گرجستان شود تا در مسابقه‌های بین‌المللی تفلیس شرکت کند. 

مسابقه‌هایی که بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و تداخل آن با مسابقه‌های قهرمانی بزرگسالان کشور سبب شده ورزشکاران اعزامی با مشکلاتی مواجه شوند. 

معصومه ترابی به دلیل موفقیت در مسابقه‌های قهرمانی کشور در خراسان جنوبی توانسته است جواز حضور در تیم منتخب کشورمان برای مسابقه‌های تفلیس را کسب کند. 

مسابقه‌هایی که قرار بود پیش از این در باکو در جمهوری آذربایجان برگزار شود اما میزبان و زمان آن تغییر کرد. ترابی در دسته منهای۵۰ کیلوگرم مسابقه می‌دهد و یکی از امیدهای ورزش‌های رزمی قم در بخش بانوان برای درخشش در سال‌های آتی است.

رشته پایه این رزمی‌کار تکواندو است اما توانمندی‌های وی سبب شده در سایر رشته‌ها نیز مسابقه دهد. رشته‌های رزمی در قم مورد استقبال بانوان قرار دارد و ورزشکاران بانوی زیادی در قم در رشته‌های کونگ‌فو، کاراته، تکواندو و ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند. 

پیش از این یک بانوی رزمی‌کار دیگر به نام زهرا شاه‌مرادی برای حضور در مسابقه‌های جهانی یکی از سبک‌های ناشناخته رزمی به نام پنچاک سیلات راهی اندونزی شده بود که البته دست خالی به خانه بازگشت.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار