روز گذشته بازدیدی از سوی کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز اهواز از روند پیشرفت و کاشت نهال در کمربند سبز اهواز بعمل آمد
کد خبر: ۳۶۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 23 January 2017
 پیرو عملیات اجرایی کمربند سبز روند کاشت نهال به همت نیروهای اجرایی شهرداری اهواز در مرحله جدید از دو ماه پیش در کمربند سبز اهواز شروع و تا کنون نیز ادامه دارد.

روح الله احمد فخرالدین مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز، گفت: با توجه به برنامه ریزی و تعهدات سازمان ها و شرکت های متولی احداث کمربند سبز، مقرر گردید در سال جاری پانصد هکتار از اراضی کمربند سبز نهال کاری صورت پذیرد، که خوشبختانه اکنون در 300 هکتار از اراضی اشاره شده کاشت نهال صورت گرفته است.

وی با اشاره به کاشت بیش از 300 هکتار از تعهدات سازمان ها در سال 95 افزود: با همکاری سازمان ها و شرکت های متعهد به اجرای پروژه کمربند سبز به یاری خدا تا پایان سال با تلاش زحمتکشان شهرداری اهواز و تلاش واحد های اجرایی کمربند سبز به رقم 500 هکتار خواهیم رسید.

احمد فخرالدین با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1300 هکتار از اراضی مصوب کمربند سبز با همت و تلاش نیروهای تلاشگر شهرداری اهواز به انجام رسیده است، اظهار کرد: از گونه های مختلفی برای کاشت نهال در کمربند سبز استفاده شده است که می توان به کهور، کنوکارپوس، اکالیپتوس، اکاسیا، کنار و گز اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در روند کاشت نهال با توجه به محدودیتهای فصلی و اقلیمی در کلانشهر اهواز نیاز به مدیریت زمان و استفاده بهینه از زمان های محدود در طول سال و جلوگیری از فرصت سوزی، همت و توجه فراگیر سایر ارگان ها و سازمان ها را می طلبد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز بیان کرد: با توجه به صورت جلسات موجود علاوه بر شهرداری سایر شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلف هرکدام دارای شرح وظایف و تعهداتی هستند که اگر به آنها جامه عمل بپوشانند، شاهد تحول عظیم در روند عملیات اجرایی کمربند سبز خواهیم بود. 

لیکن متاسفانه شرکتها و سازمانهای دیگر در ادامه عملیات اجرایی با توجه به تعهداتی که متقبل شده بودند حضور کمرنگی دارند که این موضوع باعث کند شدن عملیات کاشت نهال (با توجه به مناسب بودن فصل کشت) می شود

منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری مرکز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار