فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از انهدام سه باند سرقت منزل و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اين اموال بيش از 10 ميليارد ريال برآورد شده است.
کد خبر: ۳۷۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 01 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "منوچهر امان اللهي" از انهدام سه باند سرقت منزل در استان خبر داد و گفت: با پيگيري و تلاش عوامل انتظامي، طي چند روز اخير سه باند سرقت منزل شناسايي و 15 سارق و مالخر دستگير شده اند.
وي با اشاره به اينکه افراد دستگير شده در بازجويي هاي فني و علمي به 120 مورد سرقت منزل اعتراف کرده اند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه بيش از 10 ميليارد ريال برآورد شده است.
اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: سرکرده باند 33 سال سن دارد و پيش از اين نيز به مدت 10 سال به جرم سرقت و تيراندازي به مجازات حبس محکوم شده بود اما پس از آزادي از زندان، مجدداً عمل مجرمانه سرقت را ادامه داده است.
 وي متذکر شد: متأسفانه از هفت مالخر دستگير شده، پنج نفر صاحب طلافروشي هستند که به دليل خريد طلا بدون ارائه فاکتور خريد و عدم آگاهي از مسروقه بودن آنها، برابر قوانين دستگير شده اند.
سردار امان اللهي از کاهش هفت درصدي وقوع سرقت منزل از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد و اظهار کرد: کشفيات سرقت نيز در اين مدت 14 درصد رشد داشته است، همچنين شاهد کاهش وقوع جرايم امنيتي، خشن و سرقت به عنف در سطح استان بوده ايم.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار