در شرایطی که والیبال قم در بخش بانوان در سال 95 نماینده‌ای در لیگ‌های دسته اول یا برتر کشور نداشت اما زمزمه‌ها حاکی از رایزنی برای حضور قم در لیگ برتر والیبال بانوان در صورت فراهم شدن شرایط است.
کد خبر: ۳۷۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، قم هرگز در لیگ برتر والیبال بانوان کشور تیم نداشته است اما در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد ممکن است در سال 96 برای نخستین بار یک تیم از قم وارد لیگ برتر والیبال زنان ایران شود. 

سال گذشته یک تیم قمی با درخشش در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند اما مشکلات مالی سبب شد این باشگاه قید حضور در لیگ برتر را بزند. 

نکته جالب این که این تیم که صنایع ایرانیان نام داشت نه فقط در لیگ برتر حاضر نشد بلکه قید تیمداری در لیگ دسته اول کشور را هم زد و به طور کامل محو شد.

این بار یکی از باشگاه‌های ورزشی قم که سوابق خوبی در ورزش بانوان در سال‌های اخیر داشته است تلاش می‌کند زیر ساخت‌های لازم برای لیگ برتری شدن را فراهم کند. 

هزینه بالای تیمداری در والیبال بانوان در سطح لیگ برتر به ویژه جذب بازیکنان باکیفیت و پرداخت دستمزد آن‌ها ممکن است این پروژه را با شکست مواجه کند. 

اگر قم در سال 96 در لیگ برتر والیبال بانوان صاحب تیم شود، دومین تیم لیگ برتری ورزش بانوان قم شکل خواهد گرفت گرچه انتظار بومی بودن این تیم واهی به نظر می‌رسد و باید شاهد حضور بازیکنان غیربومی در ترکیب این تیم باشیم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار