احمدی نژاد رسانه های داخلی را برای مصاحبه انتخاب نمی کند و به جای آن از رسانه های خارجی استقبال می کند چرا که نیازمند ترمیم چهره خود در دنیاست . او با افکار تندی شناخته شده است که محصول عملکرد دوران ریاست جمهوری خود است. او برای جاودانه شدن نیازمند ترمیم چهره خود در افکار عمومی جهان است
کد خبر: ۴۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 20 April 2017
احمدی نژاد با شروع ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری 96 تا کنون با سه رسانه مهم بین المللی و منطقه ای مصاحبه کرده و انتظار می رود تا زمان انتخابات تعداد این مصاحبه دو رقمی شود. احمدی نژاد استاد مسلم استفاده از ظرفیت رسانه هاست چرا که هیچ مرز و حریمی برای بیان ناگفته ها ندارد.رسانه امروزی مشتاق انعکاس اخبار جنجالی است ، چرا که بسیاری از رسانه ها بدنبال افزایش تیراژ و تعداد کلیک خود هستند.  
 
احمدی نژاد این را می داند که کمتر رسانه بین المللی  در دنیا به دنبال افزایش آگاهی مردم دنیا است و اگر هم بدنبال چنین وضعیتی باشند بازهم می خواهند مردم را از زوایه دید خود نسبت به مسائل آشنا نمایند.
 
رسانه های داخلی نمی توانند مطالبی که خلاف مصلحت عام جامعه است را پوشش دهند و همواره می بایستی از منظر منافع ملی به موضوعات رسانه ای خود بپردازند.
 
احمدی نژاد رسانه های داخلی را برای مصاحبه انتخاب نمی کند و به جای آن از رسانه های خارجی استقبال می کند چرا که نیازمند ترمیم چهره خود در دنیاست . او با افکار تندی شناخته شده است که محصول عملکرد دوران ریاست جمهوری خود است. او برای جاودانه شدن نیازمند ترمیم چهره خود در افکار عمومی جهان است
 

او این مساله را نیز انکار می نماید که موافق سرکوب رسانه ها و جریان های سیاسی است و از همین منظر بارها تلویحا بر رفع حصر تاکید می نماید.
 
رسانه های داخلی با داشته های اطلاعاتی خود به راحتی می توانند این نوع پرداخت وی به مسایل را به چالش بکشند اما رسانه های خارجی با بازتاب افکار جدید او در صدد حمله به نظام هستند و از این منظر علاقمندی وافری به مصاحبه با او دارند.
 
احمدی نژاد به خوبی میداند که در مصاحبه رسانه های داخلی نمی تواند موید افکار وی باشند اما این کار برای او در مصاحبه با رسانه های خارجی آسان تر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار