مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ خبرداد:
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ از اضافه شدن دو فروند هواپیما به ناوگان هوایی این شرکت در آینده نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۴۱۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمود شکرآبی مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ در حاشیه مراسم رونمایی از فاز نخست پروژه فراملی" مدیریت آسمان ایرانشهر"  که با حضور عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی، اردشیر نوریان؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، رحمت‌اله مه‌آبادی؛ رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها  و جمعی از دیگر بزرگان صنعت هوانوردی، در هسته مرکز کنترل فضای کشور برگزار گردید، در خصوص مذاکرات این شرکت برای خرید هواپیمای جدید اذعان داشت: برای خرید هواپیما با تعدادی از شرکت‌های خارجی مذاکره کرده‌ایم اما تاکنون منتج به قرارداد نهایی نشده است.
وی در ادامه گفت: برای توسعه ناوگان هوایی این شرکت به دنبال هواپیماهای دست‌دوم اما با سن پایین هستیم چرا که در حال حاضر خرید هواپیمای دست‌دوم مناسب‌تر است. 
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در حال حاضر خرید هواپیماهای دست دوم را برای توسعه ناوگان هوایی شرکت مناسب تر دانست و گفت: خرید هواپیماهای نو مستلزم زمان است. لذا برای تامین هواپیما مورد نیاز ترجیح می‌دهیم به دنبال هواپیماهایی با سن پایین باشیم.
شکرآبی با اشاره به اینکه در ماه گذشته یک فروند هواپیمای 319 رجیستری به ناوگان هوایی این شرکت اضافه شده است، بیان کرد: در آینده نزدیک دو فروند هواپیمای دیگر که تولید سال 2003 است به ناوگان هوایی قشم‌ایر خواهد پیوست.
وی در خصوص راه‌اندازی خطوط هوایی جدید این شرکت، گفت: با توجه به اینکه قشم‌ایر اولین شرکت هواپیمایی است که مجوز TCO (پرواز در خاک اتحادیه اروپا) را اخذ کرده است، به دنبال گسترش خطوط پروازی به اروپاست و در همین راستا  به زودی خطوط پروازی جدیدی در کشور برای اولین بار توسط این شرکت با هدف خدمت رسانی به هموطنان راه اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار