مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل مهلت شرکت در جشنواره رضوی را تا 1 تیرماه اعلام کرد و گفت: 28 سفر زیارتی مشهد بخشی از جوایز است.
کد خبر: ۴۳۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 31 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رباب عزیز خانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت مسابقات جشنواره رضوی اظهار داشت: تاکنون 1500 نفر بصورت مکتوب و حضوری و 1500 نفر نیز اینترنتی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با شش کتاب برای تمامی رده‌های سنی بوده افزود: در این جشنواره کتاب" ۱۰ قصه از امام رضا (ع) " برای کودکان چهار تا ۱۱ سال و کتاب ماه غریب من برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال معرفی شده است.

عزیزخانی گفت: کلیپ ویدئویی زیر 5 دقیقه تولیدی برای کودکان، در معرفی کتاب مسابقه در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: از بین 6 کتاب معرفی شده؛ 4 کتاب؛ مهارت‌های زندگی - در سیره رضوی- امام رضا (ع) و زندگی- بانوی ملکوت و چلچراغ برای گروه سنی ۱۸ سال به بالا در نظر گرفته شده است.

عزیز خانی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا یک تیر ماه بوده خاطر نشان ساخت: در صورت استقبال بیشتر احتمال تمدید زمان شرکت در جشنواره وجود دارد.

وی از حمایت ارگانها و ادارات استان خبر داد و گفت: کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس برای 28 نفر تنها بخشی از جوایز و کمک های ارگان ها است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل آدرس ثبت نام مکتوب و اینترنتی را به ترتیب کتابخانه عمومی و اینترنتی www.ardabilpl.ir و یا www.shamstoos.ir معرفی کرد.فایل کتاب مسابقات در این آدرس بارگذاری شده است.

عزیزخانی همچنین از مهیا بودن شرایط شرکت روشندلان در این جشنواره خبر داد و افزود: کتاب مخصوص روشندلان نیز برای شرکت در جشنواره در کتابخانه عمومی موجود است.

رباب عزیز خانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل مراسم اختتامیه و اهدائ جوایز این جشنواره را دهه کرامت عنوان کرد.

اذر سلام 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار