ناوبری GPS کمک‌های زیادی به رانندگان در یافتن مقاصد خود کرده است با این وجود، سیستم GPS فاصله‌ی زیادی با فوق‌العاده و بی‌نقص بودن دارد.
کد خبر: ۴۳۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 June 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال مطالعه‌ی جدیدی که توسط سرویس اشتراک سواری MyTaxi صورت گرفته ظاهراً از خبر فوربس حمایت می‌کند. فوربس گفته رانندگان در هر سال حدود 29 ساعت از وقت خود را به دلیل عدم دقت مسیریابی GPS هدر می‌دهند.

2017 Hyundai Santa Fe Sport
این رقم کمی سورپرایز کننده است اما ما مقالات جالبی را درباره‌ی راننده‌هایی که چشم‌بسته از سیستم ناوبری خودروی خود اطاعت می‌کنند منتشر کرده‌ایم.


اگرچه اکثر مشکلات ناوبری به این شدت و بدی نیستند اما بسیاری از ما احتمالاً با انحرافی اتفاقی که وقت ما را تلف کرده مواجه شده‌ایم. مطالعات می‌گویند این یک مشکل شایع بوده زیرا 47 درصد پاسخ‌دهندگان در مطالعه یاد شده اذعان کرده‌اند با دستورات سیستم ناوبری خود مخالف بوده‌اند.

BMW Navigation System
مدیر یکی از شهرهای بریتانیا می‌گوید:

شنیدن اینکه راننده‌ها با سیستم‌های ناوبری مشکل دارند تعجب آور نیست. بسیاری از آن‌ها به جدیدترین نقشه‌ها به‌روز نشده و از داده‌های ترافیک آنلاین و زنده استفاده نمی‌کنند.


اگرچه سرزنش کردن سیستم‌های ناوبری برای نقص‌هایشان کاری آسان است اما این تحقیق، اعلام می‌کند شاید تمامی خطاها تقصیر این سیستم‌ها نباشد مثلا 52 درصد پاسخ‌دهندگان اذعان کرده‌اند GPS را منطقه‌بندی کرده‌اند.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار