سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر آثار شاعران و نویسندگان متعهد را باعث رشد و تعالی فرهنگ و معرفت اسلامی در جامعه دانست.
کد خبر: ۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴ 12 February 2015

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر آثار شاعران و نویسندگان متعهد را باعث رشد و تعالی فرهنگ و معرفت اسلامی در جامعه دانست.

به گزارش فارس ، رضا براتی‌زاده  به همراه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور در منزل دو شاعر و نویسنده ملایری به نقش مهم زبان و قلم در پویایی هر جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه ما حفظ اندیشه‌ها و آثاری است که از گذشتگان به یادگار مانده است.

وی آثار شاعران و نویسندگان متعهد را باعث رشد و تعالی فرهنگ و معرفت اسلامی در جامعه دانست و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تولید آثار فاخری از نویسندگان و شاعران متعهد به انقلاب بوده‌ایم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به معرفی و شناسایی ظرفیت‌های ارزشمند شعر و ادبیات استان گفت: وظیفه ما پاسداشت و ارج نهادن به سرایندگان و پدیدآورندگان این آثار است.

وی خطاب به شاعران و نویسندگان ملایری بیان داشت: شما اهالی شعر و ادب، مایه مباهات و افتخار فرهنگی شهر ملایر هستید چراکه برای اعتلای فرهنگ و ادب شهرستان تلاش می‌کنید.

در ادامه شاعر ملایری نیز بیان کرد: من با شعرم از لبنان تا اردوگاه یرموک در سوریه، زیارت حضرت زینب و حضرت رقیه (س) سفر کرده‌ام و در تمام 30 سال زندگی هنری و ادبی‌ام ملاقات حضوری در جمع شعرا با مقام معظم رهبری یک مورد استثنایی و فراموش‌نشدنی است.

مصطفی پورکریمی اظهار داشت: آخرین عنوانی که در شعر کسب کرده‌ام رتبه اول شعر کنگره سراسری شهدای دانشجو و طلبه ملایر در بهمن 93 بوده است.

 شوکت بانو اردبیلی نیز یکی از پیشکسوتان شعر و ادب ملایر از حضور کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد و به ذکر خاطراتی از فعالیت‌های ادبی خود پرداخت.

خاطرنشان می‌شود بانو اردبیلی دارای دو کتاب منتشر شده با عناوین «گل زرد کویر» و «آفتابگردان کویر» در زمینه شعر و ادب است و مجموعه‌ای از دوبیتی‌‎ها، رباعی، غزل و مثنوی تحت عنوان «قوس و قزح » را در آینده منتشر خواهد کرد.

در این دیدار از این دو شاعر و نویسنده برجسته ملایر تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار