استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: بازار سمنان در وضع مناسبی میزبان گردشگران و شهروندان باشد و مشکلات آن رفع شود.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در جمع شماری از فعالان اقتصادی استان سمنان افزود: بازار هر شهر ویترین و آبروی آن شهر به‌ حساب می‌آید و همواره باید به بهترین شکل از نظر ظاهری نمایان شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از بازار سمنان انجام شده، چند مشکل اساسی وجود داشته است که هر چه سریع‌تر باید این مشکلات بررسی و رفع شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: چندین ایراد بسیار مهم در بازار سمنان وجود دارد که مسؤولان باید رفع این ایرادات را در اولویت قرار دهند؛ چراکه توریست‌ها به بازار به‌عنوان ویترین شهر سمنان نگاه می‌کنند.

خباز با اشاره به سقف بلند بازار سمنان و اینکه کسبه بازار نمی‌توانند سقف بازار را تمیز کنند، خاطرنشان کرد: سقف بازار سمنان آلوده شده و باید مسؤولان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سقف بازار را تمیز کنند.

وی تصریح کرد: لوله‌های گاز در بازار سمنان استانداردهای لازم را ندارند و در صورت بروز حادثه لوله‌های غیراستاندارد در بازار سمنان می‌تواند مشکلات بزرگ و همچنین جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

استاندار سمنان همچنین تأکید کرد: پله‌های برخی از مغازه‌ها در بازار نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است و در چند مورد باعث شده تا شکایاتی نیز از شهروندان در این خصوص داشته باشیم و این موضوع نیز باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

خباز ادامه داد: در مسجد بازار نیز باید باز باشد تا هم مسیر رفت و آمد دچار مشکل نشود و همچنین بازدیدکنندگان بتوانند هم از بازار سمنان و هم از مسجد به‌عنوان آثار تاریخی شهر سمنان بازدید کنند.

وی گفت: این مشکلات کوچک اما بسیار مهم هستند و باید هر چه سریع‌تر مسؤولان مربوطه آن‌ها را برطرف کنند؛ چرا که برخی از این مشکلات می‌توانند خسارت‌هایی به شهروندان وارد کنند.

استاندار سمنان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا رفع این مشکلات در بازار سمنان هر چه سریع‌تر انجام شود تا بازار به‌عنوان آبرو و ویترین این شهر در وضع مناسبی میزبان توریست‌ها و شهروندان سمنانی باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار