استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: همه نظرات کارشناسی باید در طراحی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان لحاظ شود.
کد خبر: ۴۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 30 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه همه نظرات کارشناسی باید در طراحی پارک موزه دفاع مقدس سمنان لحاظ شود، افزود: این نظرات کارشناسی در هر زمینه‌ای می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی در رسیدن به هدف اصلی این مجموعه فرهنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی جلسات و مشاوره‌ها باید کامل کردن طرح نهایی و تأثیرگذار پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: مسؤولان دستگاه‌های مربوط به این موضوع باید نظرات یکدیگر را به‌دقت گوش دهند و بهترین نظر را انتخاب و از خودرأیی پرهیز کنند.

خباز با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس حساسیت بسیار زیادی در شکل‌گیری تفکرات مردم و جوانان آینده کشور دارد، اظهار داشت: همدلی و هم‌فکری بین مسؤولان اجرایی این طرح باید به‌صورت کامل وجود داشته باشد تا شاهد نتایجی مطلوب در این زمینه باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی این پارک موزه عقاید اسلامی و ایرانی و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس را انتشار دهیم، گفت: باید در همه مطالب محتوایی این موزه، مبنای اعتقادی و فرهنگی اهل بیت (ع) به‌صورت پررنگ قابل لمس باشد.

استاندار سمنان اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی بسیار مطلوب بود و لازم است در برخی زمینه‌ها از نظرات متخصصان بخش‌های مختلف استفاده شود.

خباز ادامه داد: پیشنهاداتی که از سوی مسؤولان مربوطه در خصوص پارک موزه دفاع مقدس ارائه شد، بسیار اصولی و تخصصی بود و لازم است از این پیشنهادات استفاده شود.

وی گفت: راه‌اندازی پارک موزه دفاع مقدس کار بسیار دشوار و سختی بوده که با همت مسؤولان استان سمنان رو به اتمام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار