جمعی از بزرگان و معتمدین ایل ارکوازی و بولی با حضور در صدا و سیمای مرکزایلام از تلاش های مدیر کل صدا و سیما برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم بزرگان قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۸۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 04 September 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ بزرگان و معتمدین ایل ارکوازی و بولی در نشست با مدیر کل مرکز تاکید کردند:توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده از ظرفیت ایلات و عشایر در خدمت هویت ملی و انسجام استان ، تکریم بزرگان و فرهنگ سازی برای انتقال مفاهیم و ارزشهای جامعه ریشه دار ایلام عمده ترین مزیت و وجه تمایز صدا و سیما ی مرکز ایلام از سایر شبکه هاست .
 
شرکت کنندگان در این نشست همچنین از شیروی بخاطر انعکاس تحسین برانگیزو مناسب مراسم تشییع و ترحیم جانباز سر افراز مرحوم جوز علی نجفی قدردانی کردند .
 
شیروی مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام هم درنشست بزرگان ایل ارکوازی و بولی با اشاره به اینکه افتخار صدا و سیمای استان ، حفظ و یاد ونام شهدا و ایثارگران و تکریم ایلات و عشایر به عنوان پشتوانه ها ی ناگسستنی نظام و انقلاب است تاکید کرد:استفاده از ظرفیت ایلی و عشیره ای و انعکاس افتخارات و خدمات آنان در مرزداری از اسلام و انقلاب مزید گفتمان هویت کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی اولویت صدا و سیمای مرکز ایلام است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار