فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرهنگ شهادت و شهید در نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدارآفرین و قدرت‌آفرین در عرصه نظام بین‌المللی است.
کد خبر: ۴۹۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 07 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ، سردار بهروز اثباتی ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم «شهید اکبر نظری و‌ حسین علیخانی» که در اداره بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ شهادت و شهید در نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدارآفرین و قدرت‌آفرین در عرصه نظام بین‌المللی است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحلیل‌ها و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که همواره مفهوم قدرت و اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران را به مفهومی شهید و شهادت پیوند می‌دهند گفت: منشاء اقتدار و قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند که دشمنان تاکنون نسخه‌ای برای مقابله با آن در دنیا پیدا نکردند.

اثباتی با بیان اینکه امروز چیزی که مناسبات جهانی را به طور دقیق روشن می‌کند مفهوم امنیت ملی است بیان کرد: هر کشوری بنابر موقعیت جغرافیایی و استعداد خود منابع امنیت ملی خود را تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون امنیت ملی عربستان سعودی به طور کامل وابسته به تجارت و مسائل مالی است افزود: امروز عربستان با تأمین منافع مالی رژیم صهیونیستی و نظام استکباری آمریکا امنیت نظام عشیره‌ای آل‌سعود را تأمین می‌کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به صحبت‌های اخیر پادشاه عربستان ملک سلیمان و پسرش در رابطه اهمیت توجه به طلای سفید گفت: از نظر این سران طلای سفید منظور همان پول حجاج ایرانی است که حتی درصدد آزادی حج عمره برای ایرانیان هستند و منظور از طلای سیاه نفت است که به نظر می‌رسد از پول طلای سفید درآمد بیشتر را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا امنیت ملی نظام استکباری آمریکا اکنون مبتنی بر سیاست خارجی، تکنولوژی و فضای مجازی است عنوان کرد: بر همه دنیا اکنون اثبات شده است که نظام استکباری آمریکا از درون در حال از هم پاشیدن است و بیش از 60 درصد هواپیماهای آمریکایی توانایی پرواز از روی ناوها را ندارند.

اثباتی با بیان اینکه اکنون‌ در رسانه‌های مطرح دنیا از آمریکا به عنوان بدهکارترین اقتصاد دنیا نام می‌برند بیان کرد: اکنون آمریکا دنیا را با سیاست مستکبرانه در حال اداره کردن است.

وی با اشاره به اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله با همه کشورهای مستکبر دنیا را دارد گفت: اما همه دنیای استکبار یک سوال  دارند و آن این است که با واژه شهادت چطور می‌توانند مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انگشت حیرت بر دهان دارند که این چه نیرویی است که جوان مسلمان و مومن در معرکه میدان جنگ فتح‌الفتوح می‌کنند عنوان کرد: وقتی جوان بسیجی و امثال شهید حججی‌ها مقتدرانه در وسط میدان معرکه در مقابل دشمنان می‌ایستد هیچ‌ نیرویی توان مقابله با آنها را ندارند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ منطقی در دنیا توان برخورد و‌ مقابله با فرهنگ شهادت را ندارد افزود: اکنون اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر فرهنگ شهادت است.

وی با اشاره به اینکه اکنون چیزی که نیروهای تکفیری داعش را در سوریه و عراق زمین‌گیر و مستأصل نموده است همین روحیه بسیجی و‌ تفکر شهادت‌طلبانه جوانان خمینی(ره) است 

عنوان کرد: در مکتب اسلام ابتدا باید حسینی شد و‌ سپس معارف مکتب عاشورا را در جوانان نهادینه کنیم و‌ اکنون دنیا در برابر این مکتب هیچ‌ نسخه بدلی برای ارائه ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار